اخبار روز

مترو در مهر ماه برای دانشجویان و دانش آموزان رایگان میشود! /جزئیات

متوجه شدم! بهره‌برداری متروی تهران و حومه، مدیرعامل شرکت، درباره آمادگی مترو برای بازگشایی مدارس اظهاراتی داشتند. او گفت: “برای ارائه خدمات حداکثری در ماه مهر، تدابیری برای بهبود آمادگی وسایل نقلیه متروی تهران در حال اتخاذ است. انجام امور نگهداری و تعمیرات هال‌ها، وسایل نقلیه و تأسیسات ایستگاهی مانند پله‌های برقی جزئی از این تدابیر است.”

به گزارش پی ام آپ به نقل از ایسنا، مسعود درستی با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در این ستاد، درود و خیر مقدم گفت. مهر که 2 ماه پیش در ستاد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران انجام شد، افزود: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده تا بازگشایی مدارس و دانشگاه های کشور که منجر به افزایش چشمگیر مسافران مترو می شود، بررسی 12 قطار ساخته خواهد شد.

وی ادامه داد: در واقع طبق برنامه ریزی های انجام شده تا خرداد تعمیرات اساسی 6 قطار انجام شد و سپس تعمیرات اساسی 6 قطار دیگر آغاز و نیز تکمیل شد. شهریور به ناوگان متروی تهران اضافه می شوند.

وی با اشاره به اینکه با تغییراتی که انجام می دهیم تلاش می کنیم میزان خرابی ها را کاهش دهیم، تصریح کرد: طبق مصوبه شهردار تهران، دانش آموزان در مهرماه می توانند به صورت رایگان از مترو استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو با اشاره به کاهش مسافت سفر با قطار در ساعات اوج بار گفت: در تلاش هستیم تا در صورت مواجهه مسافران با اعزام های فوق العاده، مسیر را به طور موقت کاهش دهیم. اما زیرساخت اجازه نمی دهد که به طور دائم فاصله بین قطارها در خطوط کاهش یابد.

وی با بیان اینکه در طرح استقبال علاوه بر بازسازی قطارها، اقدامات متعددی برای انجام تعمیرات زیرساخت های مترو که از مهر انجام شده است، خاطرنشان کرد: پله برقی از زیرساخت های کلیدی برای تردد مردم در شهر زیرزمینی و افزایش رفاه مسافران است. مرداد بازرسی اولیه پله برقی ها طبق برنامه پیش می رود و تلاش ما این است که پله برقی ها در اول مهر تعطیل نباشد و امیدوارم دانش آموزان برای ترددهای خود در داخل مدرسه از وسایل حمل و نقل عمومی به ویژه مترو استفاده کنند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا