اخبار روز

مبالغ و تاریخ واریز سود سهام سوم


به گزارش مانیبان، پایان آذر سال گذشته بود که مرحله اول عملکرد منطبق با سال مالی 1401 شرکت ها به حساب سهامداران واریز شد، مرحله دوم واریز سود سرمایه در تاریخ 3 اسفند ماه به نقل از سازمان بورس، در در مرحله دوم، دارندگان سبد سهام 492000 تومبا معادل 446000 تومبا داشتند، 532000 تومبا بالغ بر 482000 تومبا و پرتفوی سهم یک میلیون تومبا 906000 تومبا سود دریافت کردند البته مبلغ سود دریافتی. بستگی به فرد داشت. سبد سهام

در مورد این موضوع، در 28th. فروردین ماه مجید عشقی مدیرعامل سازمان به رسانه ملی توضیح داد: یک سری اتفاقات رخ داد که باعث شد برخی شرکت ها تخلف کنند و نتوانند سود سرمایه را پرداخت کنند. این شرکت ها بیشتر با کمبود نقدینگی مواجه هستند. ما همچنین پرداخت سود سهام را توصیه می کنیم. خرداد به منظور جمع آوری این سود و پرداخت سود سهام باقی مانده از سرمایه؛ البته زمان دقیق آن باید توسط شورای عالی بورس مشخص شود.

دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام در خصوص تاریخ واریز این سود افزود: چند شرکت بخشی از سود سهام را واریز نکردند و پیگیری ها همچنان در حال انجام است. از سمت سازمان بورس و شرکت سپرده گذاری مرکزی. پس از دریافت مزایا، زمان واریز به اطلاع خواهد رسید.

وی تاکید کرد: موضوع مهم در مورد نحوه دریافت این سود این است که برای دریافت سود سهام، سهامداران راه به جایی نبرند و سندی را به کسی تحویل ندهند. علاوه بر این، سهامداران باید بدانند که برای دریافت سود سهام روی هیچ پیوندی کلیک نکنند.

وی در پایان توضیح داد: زمانی که سود مرحله سوم و انحلال سهام مشخص شد، مانند سال های گذشته سود به شماره حساب بانکی افرادی که در سامانه سجام اعلام کرده اند واریز می شود. در نهایت سهامداران اخبار مربوط به پرداخت سود سهام و سایر موارد مرتبط با این حوزه را فقط از مراجع رسمی پیگیری کنند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا