اخبار روز سینما

دعوای شدید پیکه و شکیرا رسانه ای شد/ این بار دعوا بر سر عروسی برادر پیکه است!

به نقل از شمانیوز، دعوای جرارد پیکه و همسر سابقش شکیرا بر سر بچه هایشان تمامی ندارد. شکیرا به دلیل بیماری پدرش در بارسلونا ماند. در حال حاضر مشخص نیست این پرستار کودک چهار ماه دیگر تعطیلات را در بارسلونا و میامی یا فقط در میامی خواهد بود. حضانت دو فرزند شکیرا و همسرش در تعطیلات تغییر کرد و (شاید شکیرا دو فرزندش را به بارسلونا ببرد و 19 روز در ماه با پیکه زندگی کند) پیکه قبلاً قرار بود برای بردن دو فرزندش به میامی برود. که باعث تنش جدیدی در روابط مدافع سابق بارسلونا و همسر سابقش شد.

با توجه به تصمیم قضایی، اگرچه حضانت دو فرزند پیکه و شکیرا به مادرشان سپرده شده است، اما باید آنها را به صورت دوره ای به اسپانیا ببرد تا پدرشان را ملاقات کنند و برای مدت معینی با او باشند.

شکیرا ظاهراً اخیراً دو فرزندش میلان و ساشا را برای دیدن پدرشان به بارسلونا آورده است، اما با ماندن آنها پنج روز بیشتر از زمان مقرر برای شرکت در مراسم عروسی عموی خود مخالفت کرده است.

برادر جرارد پیکه، مارک، 10 روز دیگر ازدواج می کند و شکیرا مجبور می شود دو فرزندش را به مدت 5 روز نزد پدرشان در بارسلونا بگذارد.

اما ظاهرا او قصد ندارد به همسر سابقش اجازه دهد میلان و ساشا را به مراسم عروسی برادرش ببرد و دلیل این امر حضور نامزد جدید پیکه در مراسم مذکور است.

شکیرا سال گذشته با متهم کردن پیکه به خیانت به زندگی 12 ساله خود با بازیکن سابق تیم ملی اسپانیا پایان داد و از آن زمان تاکنون تنها خبری که درباره این دو نفر منتشر شده حکایت از تنش و درگیری و اختلاف بر سر مسائل خانوادگی و مسائل حضانت مشترک از فرزندانشان است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا