اخبار روز

ما در غزه به اهداف خود نرسیدیم

رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی ضمن ابراز نگرانی از واکنش جمهوری اسلامی ایران به تجاوزات آن رژیم به دمشق، اذعان کرد که در دستیابی به اهداف خود در غزه ناکام مانده‌اند.

به گزارش فارس؛ «هرزی هالووی» رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی عصر امروز یکشنبه اعتراف کرد که در حال حاضر در جنگی به سر می برند که تا به حال تجربه نکرده اند.

هالووی با بیان اینکه ارتش اسرائیل آماده پاسخگویی به هرگونه حمله احتمالی جمهوری اسلامی ایران است، مدعی شد: ایران حاضر به جنگ مستقیم با ما نیست، اما می دانیم که از تمام نیروهای خود استفاده خواهد کرد. [برای حمله به اسرائیل]دستور داده است».

این فرمانده اسرائیلی با ادعای اینکه “ایران نه تنها اسرائیل، بلکه کشورهای غربی و عربی را نیز تهدید می کند” به جنگ با حماس اشاره کرد و گفت: دیر یا زود همه مسئولان حماس را به دست خواهیم آورد.

اگرچه ارتش اسرائیل در غزه نتوانست کاری علیه نیروهای مقاومت فلسطین انجام دهد و مجبور به عقب نشینی شد، اما هالیوی می گوید: ما توانایی های نظامی حماس را برای یافتن راه حلی که ثبات منطقه را ایجاد می کند، نابود خواهیم کرد.

وی در خصوص پرونده اسرای اسرائیلی در زندان حماس که موفق به آزادی آنها نشدند، مدعی شد: به تلاش های اطلاعاتی و عملیاتی خود برای آزادی هر چه سریعتر همه گروگان ها ادامه خواهیم داد.

حلوی با اشاره به درگیری شدید متقابل بین حزب الله و نیروهای صهیونیستی در شمال منطقه فلسطین اشغالی اذعان داشت: در جنگ غزه موفقیت هایی داشتیم اما نتوانستیم به همه اهداف خود برسیم.

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه سربازان اسرائیلی هنوز به طور کامل از نوار غزه عقب نشینی نکرده اند، خاطرنشان کرد: هنوز نیروهای زیادی در غزه داریم. جنگ ما طولانی خواهد بود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا