اخبار روز سینما

ما در اوج هستیم و به دشمنان ظلم، اسیر و ذلیل کرده ایم

فرمانده سابق سپاه ولی امرو گفت: امروز باید روح ایمان، اخلاص و صداقت شهدا را در جامعه دمید چرا که ایمان، اخلاص و صداقت رمز پیروزی و استقامت ماست.

به گزارش صفحه اطلاع رسانی دیارمیرزا، بسدار ابراهیم جباری مراسم بزرگداشت هفتمین سالگرد شهید مدافع امنیت و شهید حسن عاشوری و بزرگداشت سه شهید گمنام شهرستان رودسر را که در محل شهدای مدافع حرم برگزار شد، دانست. قبور را به عنوان یادواره شهید فرصتی برای تجلیل از شهدا و تجلیل از خانواده شهدای والامقام عنوان کرد و گفت: انقلاب و دفاع مقدس، مدافع حرم، مدافع امنیت و مدافع سلامت از هر قشری برخاسته است. از زندگی

وی با بیان اینکه شهدا برای دفاع از اسلام و انقلاب جنگیدند، افزود: رهبر انقلاب در بیانات اخیر خود به ارزش کار مدافعان حرم اشاره کردند.

فرمانده سابق سپاه حفاظت فرماندهی کل قوا عزت و اقتدار کشور را هدیه ای از جانب شهدا دانست و تصریح کرد: شهدا صحنه های بی بدیل ایثار و ایثار و دفاع از ارزش ها را خلق کردند. اسلام و انقلاب

جباری با بیان اینکه وظیفه ماست که مکتب، فرهنگ و تفکر پاک شهدا را به نسل حاضر و آینده معرفی کنیم، تصریح کرد: باید روحیه ایثار و جنگندگی شهدا را در قالب های مختلف فرهنگی و هنری، کتاب، فیلم و… بگذاریم. آن را در فضای خانه، محله، مدرسه و دانشگاه برای ما بیان می کنند.

وی جوانان و نوجوانان را برای عبور از فراز و نشیب های انقلاب آشنا با مکتب شهدا دانست و تصریح کرد: نسل جوان باید مردانه و جدی و مؤمنانه در مقابل حوادث و بحران ها بایستد و از آن دفاع کند تمامیت میهن و اسلام.

فرمانده سابق سپاه پاسداران با اشاره به اخلاص، ایمان، صداقت و مسئولیت پذیری شهدا، تصریح کرد: شهدا مظهر صبر و توکل بودند و امروز به روحیه ایمان، اخلاص و صداقت شهید نیاز داریم. شهدا باید در جامعه دمیده شوند زیرا ایمان، اخلاص و صداقت رمز پیروزی و پایداری ماست.

وی با بیان اینکه پیامبر (صلی الله علیه و آله) و ائمه اطهار (علیهم السلام) مردانه در میدان ایستادند و از ارزش های اسلام دفاع کردند، گفت: خداوند با ایمان در دل دشمنان ترس ایجاد می کند. اخلاص و صداقت شهدا

جباری به موشک باران عین الاسد و اقدام علیه صهیونیست ها اشاره کرد و خاطرنشان کرد: خیلی ها نگران بودند، اما رهبر انقلاب خونسرد و مطمئن بودند، زیرا ایمان مهمترین عامل قدرت، تحرک و شجاعت است یک نفر.» با دشمنان پیکارگر و مؤمن مخلص هرگز نمی ترسد.

وی با بیان اینکه امام و رهبری به منبع اصلی قدرت وصل هستند و از این رو از هیچ ابرقدرتی هراسی ندارند، خاطرنشان کرد: مکتب شهدا آموزنده، انسان ساز، عدالت خواه، خداجو و خستگی ناپذیر است. و لذا ادامه راه شهدا در صحنه های انقلاب از جمله: ب- انتخابات و راهپیمایی برگزار کنیم و از اسلام و قرآن و نظام و کشور دفاع کنیم تا میدان به دست نالایق ها و دست نیافتنی ها نیفتد.

فرمانده سابق سپاه پاسداران، جایگاه شهدا را بسیار والا ارزیابی کرد و تاکید کرد: انقلاب، نظام و کشور مدیون مجاهدت شهدا و عزت خانواده معظم آنان است.

جباری در ادامه با بیان اینکه ما در خط مقدم بودیم و دشمنان را مظلوم، زمین گیر و ذلیل کردیم، تصریح کرد: زندگی پیامبران و ائمه اطهار(ع) پر تلاش و مجاهدت بود و امروز رهبر انقلاب با همین روحیه جهان اسلام را مدیریت و رهبری می کنند. . این در حالی است که در طول تاریخ بشریت بسیاری از مردم بی گناه به دلیل ضعف دولت ها و نبود رهبر مقتدر برای ایستادگی در برابر قدرتمندان و دفاع از کرامت آنها نابود شده اند.

وی به نقش رهبر انقلاب در خنثی سازی نقشه های استکبار علیه ایران اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: آمریکا 7000 میلیارد دلار برای پرورش داعش هزینه کرد تا منطقه را بگیرد، ذخایر را تصرف کند و در نهایت ایران را فتح کند رهبر انقلاب و قربانیان مدافع حرم به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی نتوانستند.

فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سلیمانی را تیری در چشم دشمن دانست و تاکید کرد: جمهوری اسلامی سه روز قبل از عملیات علیه اسرائیل به همه کشورها اطلاع داد و دشمنان تمام امکانات خود را روی این کار گذاشتند. میدان، اما شاهد قدرت نمایی ایران و شکستن سلطه آن بودند. ما جنایتکاران متکبر بودیم.

ما در اوج هستیم و به دشمنان ظلم، اسیر و ذلیل کرده ایم

وی با بیان اینکه توطئه محاصره ایران منجر به محاصره اسرائیل شده است، تصریح کرد: امروز اسرائیل از پنج طرف محاصره شده و راهی جز نابودی ندارد.

جباری رهبر انقلاب را نظریه پرداز جبهه مقاومت و حاج قاسم را مرد این عرصه دانست و افزود: سید حسن نصرالله نقش بی بدیل و بی بدیلی در پیشرفت جبهه مقاومت داشت.

وی با بیان اینکه محور مقاومت معنای عملیات نظامی در خاورمیانه را تغییر داده است، گفت: سردار سلیمانی یک جبهه عظیم سیاسی، نظامی، اجتماعی و بسیجی را در سوریه، عراق، لبنان و… تشکیل داد و رهبری کرد در جبهه مقاومت، بصیرت ناشی از جهاد و تقوا است و می تواند دشمن را در اهداف تاریک خود شکست دهد.

فرمانده سابق سپاه ولی عمار وصیت نامه حاج قاسم را درس ولایت مداری عنوان کرد و گفت: در مکتب حاج قاسم اطاعت محض از ولایت شرط پیروزی است.

وی با بیان اینکه امروز با جنگ شناختی و ادراکی دشمنان در فضای مجازی مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: دشمنان ارزش ها، باورها و تلقی های جامعه ما را نسبت به اسلام و انقلاب هدف قرار داده اند تا آن ها را برای تحریف و دروغ پردازی تخریب کنند. به همین دلیل باید به میدان بیاییم و به سؤالات نسل جوان پاسخ دهیم تا دوباره دشمنان را به عقب برانیم.

عکس: ابوالفضل شکری

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا