اخبار روز

ماینرهای رمزارز نقره در حال گرم شدن هستند


به گزارش مانیبان، مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت توانیر در 13 خبر گفت: روزهای گرمی را تجربه می کنیم و مصرف برق بسیار بالاست و رکورد بیش از 70 هزار مگاوات را می شکنیم. بدون شک مدیریت مصرف برق در تامین برق پایدار بسیار موثر خواهد بود.

و افزود: امسال علاوه بر پاداش پس انداز اجرا شده در سال گذشته، مشترکان از جوایز ارزنده ای در طرح کمپین «انرژی» بهره مند خواهند شد. مشترکین تنها باید مصرف خود را تا 15 درصد کاهش دهند که با تنظیم سیستم های خنک کننده در دمای راحت امکان پذیر است.

مصطفی رجبی مشهدی در پاسخ به سوالی درباره ماشین های ماینینگ ارز دیجیتال گفت: ماینرها برق زیادی مصرف می کنند و به اندازه یک کولر برقی مصرف می کنند. این در حالی رخ می دهد که یخچال ها در طول روز خاموش هستند و دمای آنها قابل تنظیم است، اما ماینرها 24 ساعت شبانه روز کار می کنند و به شبکه برق فشار می آورند.

وی افزود: با مجوز صادر شده از سوی سازمان املاک تملیکی امکان حذف معدنچیان غیرمجاز وجود دارد و تاکنون تعداد زیادی از معدنچیان در استان های گلستان و خراسان رضوی حذف شده اند. جریمه معدنچیان غیرمجاز معادل 100 برابر قیمت برق مشترکان داخلی است.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا