اخبار روز

مایلی کوهن: من انتخاب لباس تیم ملی توسط کادر درمان را دوست دارم

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ نحوه برگزاری مراسم افتتاحیه المپیک پاریس و همچنین پوشش کاروان ایران در این مراسم مورد انتقاد قرار گرفت. به همین دلیل و با داغ شدن بازار نقل و انتقالات تابستانی در فوتبال ایران، محمد مایلی‌خان را انتخاب کرده‌ایم.

به گزارش اطلاعات آنلاین، محمد مایلی خان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی «اطلاعات آنلاین» درباره مراسم افتتاحیه المپیک 2024 پاریس گفت: همیشه همین طور بوده و عده ای مخالف بودند. به قول معروف این مرحله برای اولین بار انجام شد. سلیقه ها نیز متفاوت است. در مجموع، اتفاق جدیدی افتاده است و به نظر من فوق العاده است.

وی در خصوص پوشش کاروان ایرانی و انتقادات وارده به این طرح افزود: گفتند این لباس به خاطر پزشکان و پرستاران دوست داشتنی انتخاب شده است. ممکن است برخی افراد آن را دوست نداشته باشند. همیشه اینطور بوده است. من به ندرت دیده ام که آنها دچار مشکل نشوند. وقتی هدف از انتخاب را بیان می کنند، می بینیم که هدف بدی نبوده است. این یک نوع احترام به شهدای جان باخته کرونا بود، اما می توانستند نمادهای کشورمان را خیلی بهتر طراحی کنند.

مایلی خان گفت: ما همیشه در هفته های اول المپیک نتیجه نمی گرفتیم تا اینکه کشتی، وزنه برداری، دوومیدانی، تکواندو… کارشان را شروع کردند، یک ژیمناستیک عزیزمان هم آقای الفتی کار بزرگی کردند دارد. این بسیار ارزشمند است. آن هم با توجه به شستشوی مغزی که در سال های اخیر در انجمن ما رخ داده است. اتفاقا دیشب با آقای سنگانی یکی از پیشکسوتان و متخصصان این حوزه تماس گرفتم و به ایشان تبریک گفتم.

وی درباره کشتی گفت: تیم های کشتی ما از زمانی که آقای دبیر آمده اند رشد کرده اند. این یه حقیقته. این هم به این دلیل بود که آقای دبیر به دلیل حضور در شورای شهر ارتباطات خوبی داشتند. حتی اگر به چیزی وابسته باشد، آن را رها نمی کند. ما به نتایج امیدواریم.

مایلی کهن درباره نقل و انتقالات فوتبال ایران گفت: پرسپولیس بازیکنان خوب زیادی را از دست داد و دو سه بازیکن خوب گرفت دنیا دنیای حرفه ای است. البته جدایی ها می گویند به خاطر پول پرسپولیس را ترک نکردند، این بی مهری است. هیچ اشکالی ندارد. یک فوتبالیست یک روز تمام می شود و باید به فکر آینده اش باشد.

وی درباره استقلال به اطلاعات آنلاین گفت: آنها دوستان خوبی هم هستند. سکوت آقای نکونام هم خوبه و خوبه که خونسرد و خونسرد کار تیمش رو انجام بده. آقا پزشکیان به نظر من امروز هم باید همینطور عمل کرد. رئیس جمهور منتخب نباید اجازه دهد افکارش تمام شود و به جای اینکه او را هر روز به یک مکان برای سخنرانی بیاورند، انرژی خود را صرف کارهای بزرگ کند. اینها آدم را خسته می کند و ذهنش را خسته می کند. آقا پزشکیان او هم باید مثل جواد نکونام در سکوت کار کند. اگر کار خوبی انجام دهید، مردم شما را خواهند دید.

مایلیکهن در مورد تراکتورسازی گفت: “آنها بازیکنان زیادی خریدند ما اغلب دیده ایم که موفقیت فقط از طریق خرید بازیکن امکان پذیر نیست.” صرف جذب ستاره ها راه حلی نیست. آقای اسکوچیچ آنجاست، اما می‌شنوم که سهام بالقوه در حال جمع‌آوری است و ستاره‌ها برنامه خوبی دارند. شنیدم آقای کریم باقری به تراکتور می رود. اگر برود می تواند تیم را تقویت کند. بچه های تیم او را دوست دارند.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان درباره درگذشت سعید راد گفت: خدا رحمتشان کند. به خانواده او تسلیت می گویم. از او به جز حضورش در فیلم خاطره ای ندارم. آنها پرسپولیس را خیلی دوست داشتند.

257 251

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا