تنها سینما در زادگاه رئیس مافیا در سیسیل از نمایش فیلم زندگینامه ای درباره او خودداری کرد.

به گزارش ایسنا، صاحب تنها سالن سینما در منطقه کاستلوترانو در سیسیل، زادگاه ماتئو مسینا دنارو، رئیس بدنام مافیا، از نمایش فیلمی بر اساس زندگی این جنایتکار خودداری کرد.

سالواتوره واکارینو، صاحب این سینما اعلام کرد که علاقه ای به فیلم «نامه های سیسیلی» بر اساس زندگی ماتئو مسینا دنارو ندارد و با او ارتباطی ندارد.

دنارو در سپتامبر سال گذشته، نه ماه پس از دستگیری، پس از 30 سال فرار، بر اثر سرطان درگذشت.

فیلم «نامه های سیسیلی» برای اولین بار در جشنواره فیلم ونیز به نمایش درآمد و از 10 اکتبر در سینماهای ایتالیا اکران می شود.

رئیس سینما پسر شهردار سابق آنتونیو واکارینو است که در دهه 1990 به اتهام قاچاق مواد مخدر محکوم شد و به دلیل ارتباط با دنارو توسط سرویس های مخفی ایتالیا تحت تعقیب قرار گرفت.

یکی یکی از دلایل عدم نمایش فیلم Vaccarino می تواند اشاره به پدرش در این فیلم باشد.

جیووانی لنتینی، شهردار کاستلوترانو، گفت که تلاش خواهد کرد تا واکارینو را متقاعد کند که فیلم را نمایش دهد تا شهروندان بتوانند آن را ببینند.

دنارو تا زمان دستگیری در کلینیک پالرمو، جایی که تحت درمان سرطان بود، در ژانویه 2023 یکی او یکی از افراد تحت تعقیب ایتالیا بود. او در سال 2002 به خاطر جنایاتی از جمله دست داشتن در قتل‌های جیووانی فالکونه و پائولو بورسلینو، دادستان‌های ضد مافیا در سال 1992 به حبس ابد محکوم شد. دنارو یک بار ادعا کرد که می تواند یک قبرستان را با قربانیان خود پر کند.

الیو آلمانو در فیلم نامه های سیسیل نقش این شرور را بازی می کند و تونی سرویلو بازیگر معروف ایتالیایی فیلم برنده اسکار «زیبایی بزرگ» دیگر بازیگر این فیلم است.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما