اخبار روز

خودروهای لوکس پلیس دبی همه را شگفت زده کرد!/عکس

عکس ماشین های لوکس پلبس دبی در دنیا سروصدای زیادی به پاا کرده است که در ادامه می توانید آن را مشاهده کنید.

در روز افتتاحیه این نمایشگاه هوایی، پلیس دبی مجموعه عظیمی از تجهیزات پیشرفته خود از جمله خودروهای لوکس مانند مرسدس بنز، لامبورگینی و فراری را به نمایش گذاشت.

پلیس دبی در روز افتتاحیه نمایشگاه هوایی دبی 2023 با نمایشی خیره کننده از توانایی های تکنولوژیکی خود در مرکز صحنه قرار گرفت و طیف وسیعی از تجهیزات پیشرفته را به نمایش گذاشت. حساب رسمی X پلیس دبی به دروازه ای مجازی برای علاقه مندان و عموم مردم تبدیل شد و نگاهی اجمالی به نمایشگاه فناوری پیشرفته داشت.

در این نمایشگاه همه چیز از آئودی RS e-tron GT شیک گرفته تا هلیکوپتر و پهپادهای پیشرفته به نمایش گذاشته شد. ستاره این نمایش هم مثل همیشه ماشین های لوکس پلیس دبی بودند.

ماشین های چشمگیر نیروی پلیس دبی

وقتی صحبت از خودروهای گشتی به میان می آید، تنها تعداد انگشت شماری از نیروهای پلیس در جهان می توانند با ناوگان چشمگیر پلیس دبی برابری کنند. پلیس دبی ناوگان قابل توجهی از خودروهای گشت دارد و بوگاتی ویرون نمادین این ناوگان چشمگیر را رهبری می کند. بوگاتی ویرون با حداکثر سرعت بی‌سابقه‌اش بیش از 400 کیلومتر در ساعت شناخته می‌شود.

ماشین های عجیب پلیس در دبی / از بوگاتی و فراری تا استون مارتین و لامبورگینی (+ عکس)

لامبورگینی آونتادور، یک خودروی اسپرت با کارایی بالا که با طراحی شیک خود چهره مدرن و مجلل دبی را منعکس می کند، به مجموعه جذاب اضافه شده است. فراری FF نیز به عنوان یک تور بزرگ به ناوگان می پیوندد که به طور یکپارچه ظرافت، عملکرد و تطبیق پذیری را با هم ترکیب می کند. FF با ظرفیت چهار نفره خود به افسران پلیس دبی اجازه می دهد تا چندین نفر را به راحتی جابجا کنند. این خودرو مجهز به موتور قدرتمند V12 و چهار چرخ متحرک است.

پلیس دبی اخیراً 100 آئودی RS e-tron GT را به ناوگان خود اضافه کرده است که مجموعه خودروهای کاملاً الکتریکی و با فناوری نیروی پلیس را به نمایش می گذارد که توسط Al Nabooda Automobiles عرضه شده است. استون مارتین One-77 یکی از کمیاب ترین سوپراسپرت های جهان است که تنها 77 نمونه از آن تولید شده است و حضور آن در ناوگان پلیس یکی از شگفتی های عصر است.

ماشین های عجیب پلیس در دبی / از بوگاتی و فراری تا استون مارتین و لامبورگینی (+ عکس)

مرسدس AMG GT یک خودروی اسپرت شیک با عملکرد بالا، وسیله نقلیه ای همه کاره برای ناوگان پلیس دبی است. مرسدس AMG GT برای استفاده در شهر و بزرگراه مناسب است. پلیس دبی همچنین مالک شورولت کامارو SS، یک خودروی عضلانی آمریکایی است که به دلیل طراحی جسورانه و عملکرد تهاجمی اش شناخته شده است. موتور قدرتمند و ظاهر چشم نواز شورولت کامارو SS علاقه مندان به خودرو و شهروندان عادی را به خود جلب می کند.

 

منبع: Eurasiantimes

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا