اخبار روز

ماشین نتا; استراحت با ارزش تیراندازی چینی! (+عکس)

عصر ایران– به تازگی تصاویر جدیدتری از محصول ویژه Huzon Auto منتشر شده است. اچ آن نه در کلاس بدنه استیشن عرضه شد که خودرویی متفاوت را در اختیار مخاطبان قرار می دهد. این ماشین هم نام دارد Neta S Hunting Edition نیز شناسایی می شود.

آن نه مدل جدید در نسخه های صرفاً الکتریکی و با افزایش برد به بازار خواهد آمد. تحویل خودروها از شهریور ماه آغاز خواهد شد.

نه این ماشین از طراحی زیبای شوتینگ بریک بهره می برد و مانند سایر محصولات برند نتا از طراحی یکپارچه یا به اصطلاح بسته در پروفیل دماغه استفاده می کند. شیب زیبای پشت بام و برخورد خاص آن با آخرین ستون، برجسته زیبایی در نمای جانبی به بیننده ارائه می دهد.

دستگیره درهای مخفی و سقف پانوراما تکنولوژیکی با فیلتر 99.9 درصد اشعه ماوراء بنفش و 87.5 درصد گرما از دیگر ویژگی های برتر Neta S Wagon هستند.

در قسمت ایمنی، سنسور لیدار سقف و دستیار رانندگی هوشمند از شاخص های مهم هستند. Neta S Wagon با ابعاد 4980 میلی متر طول، 1980 میلی متر عرض و 1480 میلی متر ارتفاع توسعه یافته است. فاصله مرکز 2980 میلی متر است. ارتفاع از سطح زمین 133 میلی متر محاسبه شده است.

رینگ های آلومینیومی 20 اینچی با کالیپرهای ترمز قرمز به صورت استاندارد در نتا اس واگن هستند.

در قسمت موتور از ترکیب یک موتور 1.5 لیتری 94 اسب بخاری و یک موتور الکتریکی 268 اسب بخاری برای افزایش برد استفاده شده است. این ژنراتور وظیفه شارژ باتری را با 31.71 کیلووات ساعت در تریم پایه و 43.88 کیلووات ساعت در تریم پرچمدار بر عهده دارد.

در حالت صرفاً الکتریکی، این باتری ها برد 130 و 185 کیلومتری را به نتا اس واگن می دهند.

با این حال، جزئیاتی در مورد تجهیزات صرفاً الکتریکی اعلام نشده است. البته وجود مدل های تک موتوره و دو موتوره برای نتا اس واگن قطعی شده است.

حالت پایه مجهز به یک موتور تک 272 اسب بخاری و پیکربندی دو موتور نیز انتظار می رود ترکیبی از همان مدل 272 اسب بخاری در محور عقب و یک موتور 231 اسب بخاری در محور جلو باشد.

حداکثر سرعت، بیشینه سرعت نه این ماشین تقریباً 185 کیلومتر در ساعت اعلام شده است.

در فضای کابین، قابلیت تا شدن ردیف های عقب صندلی ها اضافه شده است و در این حالت ظرفیت محفظه بار از 593 لیتر در حالت استاندارد به 1295 لیتر افزایش می یابد.

فضاهای ذخیره سازی مختلف، یخچال 6.5 لیتری، نمایشگر 17.6 اینچی با تنظیمات سیستم سرگرمی، گرمایش و تهویه ردیف اول با ماساژ و … از جمله ویژگی های بارز کابین است.

نه این ماشین

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا