مازیار لرستانی در سال 1345 در تهران به نام شهره صالحی لرستانی به دنیا آمد. مازیار لرستانی فارغ التحصیل لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در سال 1369 است. مازیار لرستانی. عکس جنجالی مازیار لرستانی در کنار خانواده اش را ببینید.

مازیار لرستانی ازدواج کرد

هنر ایرانی: مازیار لرستانی هنرمند کشورمان درباره عکس منتشر شده و خبر ازدواجش اعلام کرد: هنوز ازدواج نکرده ام و دلیل این خبر جعلی را نمی دانم.

مازیار لرستانی

مازیار همچنین تاکید کرد که عکس ارسالی عکس دندانپزشک من است.

مازیار لرستانی با انتشار عکسی درباره شایعه ازدواج و همسر و فرزندانش و مهاجرت از ایران در صفحه اینستاگرام خود به شایعات پایان داد و نوشت: تمام اقدامات من برای آشتی جنسیتی قانونی و شرعی است. من تا امروز با کسی ازدواج نکردم، چون اساسا شرایطش را نداشتم. شروع این تغییرات به سالها قبل برمی گردد و اصلا شروع رزیدنت نبود و من هنوز در چرخه درمانم هستم و تغییرات زمان بر است. من فرزند این سرزمین هستم و با افتخار در این جامعه و در کنار این مردم شریف زندگی و کار می کنم و بر خود لازم می دانم از حراست وزارت ارشاد و قوه قضائیه، سازمان پزشکی قانونی و … تشکر کنم. . تبلیغ”.

مازیار لرستانی

پس از اعلام رسمی تغییر جنسیت شهره لرستانی توسط خودش، خبر توقیف آثار او در رسانه ها منتشر شد. البته همزمان سریال «مختارنامه» با بازی این بازیگر از شبکه آی فیلم پخش شد، اما از آنجایی که حضور لرستانی در این سریال به یک سکانس محدود شد، بحث آرشیو آثارش همچنان مطرح بود. عدم پاسخگویی مسئولان تلویزیون این شایعه را به واقعیت نزدیک کرد.

شبکه آی‌فیلم اما با شروع پخش سریال «سه چهار چهار» از هفته گذشته به این شایعه پایان داد تا مشخص شود تلویزیون در دوره‌ای که مازیار لرستانی در آن حضور داشت، مشکلی برای پخش آثار او ندارد. خدمت به عنوان “شهره لرستانی”.

سریال سه در چهار به کارگردانی مجید صالحی محصول سال 1395 اولین بار از شبکه یک پخش شد.این سریال از هفته گذشته مجدداً از شبکه آی فیلم پخش شده و ساعت 19 در باکس پخش می شود.

مازیار لرستانی

مازیار لرستانی با انتشار عکسی در مورد شایعه ازدواج، همسر و فرزندانش و مهاجرت از ایران در صفحه اینستاگرامش به شایعات پایان داد و نوشت: تمام اعمال من قانونی و شرعی است، تا به حال با هیچ ازدواجی ازدواج نکرده ام. یکی تا امروز چون اساسا شرایط رو نداشتم شروع این تغییرات به سالها قبل برمیگرده و اصلا شروع رزیدنت نبوده و من هنوز تو سیکل درمانم و تغییرات طول میکشه من فرزند این سرزمین هستم و در این جامعه و در جوار این مردم شریف زندگی و کار می کنم و بر خود لازم می دانم که از حراست وزارت ارشاد و قوه قضائیه و پزشکی قانونی تشکر کنم. اعلام ارگانیسم و ​​غیره».

مازیار لرستانی

شهره لرستانی عکس زیر از خود را با نام ودود لرستانی منتشر کرده است. و برخی افراد زیر پست او به تغییر جنسیت او اشاره کرده اند.

نام: شهره

نام خانوادگی: صالحی لرستانی

تاریخ تولد: 31 خرداد 1345

تحصیلات: کارشناس ارشد فیلمنامه نویسی

سالهای فعالیت: از سال 1364 تاکنون

وضعیت تاهل مجرد

شهره صالحی لرستانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان متولد 5 مهر 1345 و اصالتا خرم آباد است، این بازیگر در خانواده ای پنج نفره به دنیا آمد، پدرش قاضی بازنشسته دادگستری و مادرش یک کشاورز بازنشسته و یک برادر دارد. پدر این بانوی هنرمند در سال 1400 درگذشت.

شهره لرستانی در سال 1348 از دانشگاه هنرهای زیبای تهران در رشته کارگردانی تئاتر فارغ التحصیل شد و در سال 1392 مدرک کارشناسی ارشد فیلمنامه خود را از مرکز اسلامی آموزش فیلم در مجتمع سینمایی باغ فردوس دریافت کرد.

او خود را لری می داند که به غریبه بودن عادت کرده و می گوید نه تنها با اقوام درجه یک بلکه با خانواده هایمان در خرم آباد، بروجرد و تهران، همه با هم در ارتباط هستیم، باید هر روز همدیگر را ملاقات کنیم. . من کمتر مشغول کار هستم، اما همه خانواده از شرایط آگاه هستند و این ویژگی آرامش است.

مازیار لرستانی

شهره لرستانی از کودکی به بازیگری علاقه داشت.

شهره لرستانی از کودکی به بازیگری علاقه داشت و از 5 سالگی خود را وقف اجرا و کارگردانی نمایش برای اهالی خانه کرده است.

شهره لرستانی از آن دست هنرمندانی است که زندگی مجردی را به متاهل ترجیح می دهد و ازدواج نکرده است.

ازدواج هنرمندان به دلیل شرایط کاری که دارند و دغدغه های زندگی هنری تا حدودی سخت است و شهر لرستانی هنوز نتوانسته تصمیمی برای ازدواج در این زمینه بگیرد و معتقد است درک شرایط سخت است. . زندگی با یک هنرمند، به همین دلیل ترجیح داده مجرد بماند.

شهره لرستانی در بیست و هفت سالگی عاشق شد اما به دلایل مختلف این عشق ناتمام ماند و زندگی او را کاملا تحت تاثیر قرار داد. این بازیگر کشورمان پس از یک شکست عشقی به مدت 8 سال از بازیگری جدا شد و به انزوا و افسردگی روی آورد و تنهایی و بیماری او را به وزن 40 کیلو رساند.

کاهش وزن شهره لرستانی

شهره لرستانی کم کاری تیروئید، مشکلات هورمونی و افسردگی را عامل اضافه وزن و چاقی خود می داند. او یک بار با تغذیه توانسته 40 کیلو از وزن خود را کم کند و انگیزه خود را برای کاهش وزن این است که دوباره عاشق او شود، اما دوباره چاق شد.

این هنرمند سال گذشته (1400) با عمل جراحی اسلیو معده و کاهش وزن زیادی، در مراسم ختم پدرش با ظاهری متفاوت و تکان دهنده حاضر شد و تغییرات ظاهری او بسیار محسوس بود.

عشق شهر لرستانی به گربه هایش

مازیار لرستانی

شهره لرستانی یکی از هنرمندانی است که علاقه زیادی به گربه دارد و اگر به خانه او سر بزنید گربه های زیادی را خواهید دید.

ورود شهره لرستانی به عرصه تفسیر

شهره لرستانی از سال ۱۳۶۴ فعالیت خود را به عنوان بازیگر صحنه آغاز کرد و در دوران دانشجویی ۱۷ نمایش را کارگردانی کرد. او معاصر هنرمندان مشهوری چون محمد رحمانیان، مهتاب نصیرپور، علی دهکردی و… بود.

مازیار لرستانی

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *