اخبار روز سینما

مازیار لرستانی بالاخره به حذف نقش منوچهر هادی در سریال جدید واکنش نشان داد.


به گزارش بازتاب آنلاین شراره رخام بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار پستی احساسی درباره این موضوع نوشت: «مازیار عزیز، بی شک جایگاه و ارزش شما به عنوان یک هنرمند، نویسنده، کارگردان و بازیگر بر هیچکس پوشیده نیست.

از خبری که اخیرا در فضای مجازی توجهم را به خود جلب کرد بسیار متعجب شدم مبنی بر حذف شما از سریال جدیدی که در آن مشغول بازی فوق العاده تان بودید، نمی دانم بر چه اساسی دست های پشت صحنه اینقدر عجیب شد تصمیم گیری امیدوارم شایعه ای بیش نباشد، هر چه که هست حضور ارزشمند شما در عرصه هنر تاثیری ماندگار و کم نظیر داشته و خواهد داشت.

مازیار لرستانی نیز در کامنتی در پست شراره رخام این خبر را تایید کرد.

نوشت:

هنرمند عزیز، دوست عزیز، خانم رخام. من به عنوان یک هنرمند و یک انسان هیچ وقت کاری خلاف شرع و شرع انجام نداده ام… و شما بزرگواران خوب می دانید که در این دو سال و نیم اخیر نپرسید، این همه زجر کشیدم. .. من خود را تسلیم خدا کرده ام و جز نور الهی خود هیچ پناهگاهی ندارم. ممنون از نصیحت و درایت و درایت و مهربانی و فضای گرانبهای روح پرمایه و بی عارضه شما …. ای کاش افرادی مثل شما در خانواده هنری بیشتر بودند و از صمیم قلب به اخلاص شما امیدوارم.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا