اخبار روز سینما

مازیار لرستانی: آنقدر زجر کشیده ام که نپرس!







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، مازیار لرستانی قرار بود پس از دو سال با سریال جدید منوچهر هادی به تلویزیون بازگردد اما حاشیه های حذف او از این سریال باعث شد تا او این خبر را تایید کند.

مازیار لرستانی از اواخر زمستان سال گذشته جلوی دوربین سریال جدید منوچهر هادی رفته است اما ظاهرا مدیران تلویزیون در نهایت به حضور لرستانی اعتراض کرده و دستور حذف او و تصویربرداری مجدد صحنه های او با بازیگر دیگری را صادر کرده اند.

مازیار لرستانی که مدت ها بود درباره این اتفاق نظری نداده بود سرانجام به حذف خود از سریال تلویزیونی منوچهر هادی پاسخ داد.

ماجرا از این قرار است که شراره رخام بازیگر سینما و تلویزیون به برکناری مازیار لرستانی واکنش نشان داد و نوشت: مازیار عزیز، بدون شک جایگاه و ارزش شما به عنوان یک هنرمند، نویسنده، کارگردان و بازیگر بر هیچکس پوشیده نیست از خبری که اخیراً متوجه شدم در فضای مجازی مبنی بر حذف شما از سریال جدیدی که در آن مشغول بازی فوق العاده خود بودید، متعجب شدم. نمی دانم دستان پشت پرده بر چه اساسی چنین تصمیم عجیبی گرفتند و امیدوارم شایعه ای بیش نباشد، نتیجه هر چه باشد حضور ارزشمند شما در دنیای هنر داشته، داشته و نتیجه اش خواهد بود. تاثیر ماندگار و غیر قابل تعویض.»

مازیار لرستانی نیز در واکنش به اظهارات شراره رخام نوشت: من به عنوان یک هنرمند و یک فرد هیچ‌وقت کاری خلاف شرع و قانون انجام نداده‌ام و می‌دانید که در این دو سال آنقدر زجر کشیده‌ام. .تسلیم خدا شدم. و پناهی جز نور الهی من نیست. بدون شک نور الهی پرده ظلمت را از بین خواهد برد.

مازیار لرستانی از اواخر زمستان سال گذشته و شب عید نوروز برای سریال منوچهر هادی جلوی دوربین رفته است. سریال مورد بحث کمدی است که برای شبکه سوم سیما تولید می شود. اما این سریال در خلوت خبر تولید می شود و جزئیاتی از آن در دست نیست.




آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا