اخبار روز سینما

مارک زاکربرگ به سومین فرد ثروتمند جهان تبدیل شد

این هم اخبار اخیر: مارک زاکربرگ رتبه بندی بهتری از ثروتمندترین افراد جهان منتشر شده است و او اکنون جایگاهی بالاتر از ایلان ماسک دارد.

با تغییراتی که در فهرست ثروتمندترین افراد جهان ایجاد شد، «زاکربرگ» به شکلی بی سابقه از سال 2020 به سومین فرد ثروتمند جهان تبدیل شد، اما «زاکربرگ» موفق شد تغییر مورد بحث را ایجاد کند.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:


مارک زاکربرگ

«ماسک» که تا پایان سال گذشته در رتبه اول فهرست میلیاردرهای بلومبرگ قرار داشت، از این جایگاه به رتبه چهارم سقوط کرد. این کاهش به دلیل لغو برنامه های تسلا برای تولید خودروهای ارزان تر و کاهش ارزش سهام این شرکت است.

اخیراً اعلام شد که تحویل خودروهای “تسلا” در سه ماهه اول سال 2024 کاهش یافته است که باعث کاهش ارزش سهام این شرکت شده است. از سوی دیگر، ارزش شرکت متا باعث شد تا زاکربرگ در فهرست ثروتمندترین افراد جهان قرار گیرد.

مارک زاکربرگ

در حال حاضر، دارایی خالص ایلان ماسک 180.6 میلیارد دلار تخمین زده می شود، در حالی که دارایی خالص زاکربرگ 186.9 میلیارد دلار تخمین زده می شود. این تفاوت نشان می دهد که شرکت های فناوری مانند “متا” موفق تر از شرکت های خودروهای برقی هستند و راه را برای رشد ثروت زاکربرگ هموار می کند.

در نهایت ارزش سهام تسلا که بدترین عملکرد را در شاخص S&P 500 داشت، امسال به دلیل کاهش تقاضا برای خودروهای برقی در مقیاس جهانی و مشکلات تولید در برخی کشورها، 34 درصد کاهش یافت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد مارک زاکربرگ چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا