اخبار روز

ماجرای نامه نویسی محسن هاشمی به دفتر رهبری و محسنی آژه ای درباره خواهرش / مادرم فراموش کرده بود که فائزه در زندان است / دغدغه پدرم برای رفاه حال مردم بود.

محسن هاشمی رفسنجانی امروز (پنجشنبه 21 دی) همزمان با هفتمین سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی که در حسینیه جماران برگزار شد، اظهار داشت: «آیت الله هاشمی رفسنجانی به فکر زیرساخت های کشور بود» و بیش از همه به فکر رفاه مردم بود. مردم .فقر امروز دشمن اصلی مردم است و اگر نظام به آن رسیدگی نکند می تواند کشور را دچار مشکل کند.

گلایه صریح عارف از تخریب آیت الله هاشمی و بی اعتنایی به دیدگاه و رفتار ایشان/خانواده این بزرگوار کاستی ها را جبران کنند.

واکنش فاطمه هاشمی به ادعای برج سازی فرزندان آیت الله هاشمی/فاضه پایش به کانادا نرسید/مردان دیگری هم به سد لتیان رفتند، آن هم با هلیکوپتر!

وی افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی دغدغه هایی داشت چرا که به عنوان یک عنصر مترقی از تصمیمی کوتاه نمی آمد و آن را تا انتها می دید. وقتی 60 سال پیش کتاب «امیر کبیر قهرمان مبارزه با استعمار» را نوشت، به فکر پیشرفت ایران بود. آیت الله هاشمی در بیش از 13 انتخابات شرکت کرد و تنها در دو مورد شکست خورد، اما بر این ناکامی ها غلبه کرد و در اکثر مناصب به این مقام رسید تا منتخب مردم شود.

فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی یادآور شد: ایشان قبل از انقلاب بنیادی را با همکاری شهید باهنر تأسیس کردند و آن را «رفح» نامیدند. پس از انقلاب نیز همین موضع را داشت و دانشگاه آزاد اسلامی جنگ را در سال 1340 در اوج خود تأسیس کرد. نیمی از فارغ التحصیلان کشور از این دانشگاه هستند. حتی زمانی که قرار بود در دوران ریاست جمهوری او فروشگاه های زنجیره ای تأسیس شود، نام «رافا» را برای آن پیشنهاد کرد.

محسن هاشمی در بخشی دیگر از سخنان خود درباره اقدامات خود برای آزادی فائزه هاشمی از زندان توضیح داد: دیشب به مراسم کلیسای مادرم آمدم و به دلیل سن مادرم مدام در مورد موضوعات مختلف از من سوال می کردند. از کل دعوا با مرحوم پدرم و بعد از چند سوال از احوال خواهرم فیضه پرسید و فراموش کرد که در زندان است و من جواب دادم که مسافرت است ولی کمی بعد یادش افتاد که در زندان است و پرسید. دوباره اگر نمی خواستی برای خواهرت کاری بکنی.

وی افزود: من پاسخ دادم به دفتر مقام معظم رهبری و آقای حجازی نامه نوشتم و به رئیس قوه قضائیه حجت الاسلام و المسلمین محسنی آژه ای هم برای فائزه اقدام کنند. و امروز به مناسبت سالگرد پدرم از مادر و خواهرم پرسیدم. من همچنین در این جلسه به فائزه اشاره کردم.

۲۷۲۱۱

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بسته است
دکمه بازگشت به بالا