اخبار روز سینما

استوری ساره بیات برای تولد منوچهر هادی همه رو متعجب کرد!/عکس

ساره بیات با انتشار یک عکس تولد منوچهر هادی را تبریک گفت. منوچهر هادی همسر یکتا ناصر است. منوچهر هادی کارگردان سریال دل است. منوچهر هادی و یکتا ناصر یک دختر دارند. منوچهر هادی فرزند شهید است.

استوری ساره بیات برای تولد منوچهر هادی همه رو متعجب کرد!/عکس

عکس عروسی یکتا ناصر با منوچهر هادی

در طول همکاری در سه فیلم مختلف با هم آشنا شدیم و این ملاقات منجر به ازدواجمان شد. منوچهر هادی در این باره گفت: مهمترین اتفاق زندگی من در سال 94، آغاز زندگی با یکتا ناصر بود که در روز پنجشنبه 20 اسفند این عمل انجام شد. از این بابت خوشحالم چراکه امید من در زندگی با این کار بیشتر شد.

یکتا ناصر نیز در مورد ازدواجش با منوچهر هادی گفت:روزهای خوبی را پشت سر می گذارم و حسم نسبت به این ازدواج، مثبت است. پایان سال 94 و شروع سال 95 با این اتفاق مهم در زندگی من و منوچهر هادی رقم خورد و امید دارم همه چیز خوب پیش برود.

یکتا ناصر و همسرش منوچهر هادی با انتشار عکس های زیبا و تصویری از مراسم عروسی خود در اکانت اینستاگرام خود این خبر را رسمی کردند.

عکس های جدید و زیبای یکتا ناصر و همسرش منوچهر هادی

عکس های زیبایی از مجالس عروسی در صفحات شخصی یکتا ناصر و منوچهر هادی منتشر شد، بیوگرافی کوتاهی از این دو هنرمند را برای شما گردآوری کرده ایم.

منوچهر هادی در سال 1351 در تهران به دنیا آمد.وی درسال 1363 درجنگ ایران وعراق پدرش را ازدست دادو پس از دریافت دیپلم در رشته الکتروتکنیک پا به عرصه هنر گذاشت. و تجربه هایی چون بازیگری، دستیاری کارگردان و تدارک را از سر گذراند.

یکتا ناصر (متولد 12 آبان 1357 در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. وی فعالیت در سینما را با بازی در فیلم ساقی شروع کرده است. برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از سی و مین جشنواره فیلم فجر، برای فیلم «یکی می خواد باهات حرف بزنه»


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا