اخبار روز

ماجرای مرگ دختر 9 ساله در پارک بیخ پیدا شد; مدعی العموم ضرب الاجل تعیین کرد / جامعه فقط ابراز همدردی کردند

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین از آذربایجان غربیعصر سه شنبه یک دختر 9 ساله بر اثر برق گرفتگی در پارک خیابان فردوسی ارومیه جان باخت.

این خبر که ابتدا در فضای مجازی منتشر شد با موافقت چند تن از اعضای شورای شهر همراه شد و بعداً سازمان صدا و سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه اطلاعیه ای درباره این حادثه / اینجا / و صبح امروز منتشر کرد که همچنین رئیس سازمان آتش نشانی ارومیه واکنش عجیبی نشان داد.

برخی از فعالان رسانه ای می گویند که به خانواده این دختر متوفی اطلاع داده شده است که اگرچه مدیریت شهری به آنها تسلیت گفته اما قول قبر مجانی و ارسال گل به این مراسم را داده است.

واکنش آتش نشانی به مرگ دختر 9 ساله: مردم پارک ها را زیر نظر بگیرند!

رئیس سازمان آتش نشانی در رادیو: مردم قبل از رفتن به پارک ها مراقب باشند!!!

وحید فروزین مهر وی در خصوص حادثه منجر به فوت دختر 9 ساله و فوت وی بر اثر برق گرفتگی گفت: در این خصوص منتظر نظر کارشناسان رسمی دادگستری و سهل انگاری یا عوامل انسانی که عمد یا غیرعمد در آن دخیل بوده اند، هستیم. باعث این حادثه دلخراش شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: در این ایام سال شهروندان به پارک ها مراجعه می کنند و باید نکات ایمنی را رعایت کنیم.

فروزین مهر وی تصریح کرد: از آنجایی که چمن ها در این فصل آبیاری می شوند و کوچکترین دستکاری معتادان یا سارقان منجر به تصادف می شود، شهروندان قبل از ورود به پارک ها با توجه به بزرگ بودن شهر و وجود پارک های زیاد، از مکان بازدید اجمالی داشته باشند.

24 ساعت مهلت دادستان برای تعیین علت مرگ دختر بچه ارومیه ای و شناسایی مقصران در پارک خیابان فردوسی ارومیه

به گزارش روابط عمومی اداره کل روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، مجیدی، دادستان و انقلاب مرکز آذربایجان غربی صبح روز شنبه 29 مردادماه پس از صدور دستور رئیس قاضی استان آذربایجان غربی برای بررسی علت برق گرفتگی اعلام کرد. حادثه ای که منجر به مرگ دختری 9 ساله در پارک خیابان فردوسی ارومیه شد. به همراه بازپرس پرونده، مسئولان نظارتی، مدیریت شهری، فرمانده انتظامی، اداره برق و سایر مدیران نهادهای مسئول برای بررسی در محل از محل حادثه بازدید کردند.
وی در این بازدید ضمن دریافت اظهارات اولیای دم و اظهارات خانواده متوفی و ​​اهالی محل، از کمیت و کیفیت حادثه مطلع شد و دستور داد که میزان گناه عاملان حادثه در ظرف مدت تعیین شده مشخص شود. 24 ساعت. کارشناسان مجرب دادگستری کشور صرف نظر از سمت و سمت خود به دادسرا اعلام می شوند.
یکی از دستورات دادستان بررسی قراردادهای قرارداد و ارائه اقدامات پیمانکار برای ایمن سازی سیستم روشنایی پارک به پیمانکار بود.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همچنین دستور داد تا ظرف یک هفته تیمی متشکل از نماینده دادسرای عمومی، بازرسی، شهرداری، اداره برق و کارشناسان رسمی تشکیل شود تا نقاط حادثه خیز شهر را بررسی کنند. که در صورت وجود احتمال وقوع حادثه مشابه و شناسایی این مکان باید بلافاصله توسط مدیران اصلاح شود.
وی همچنین به بحث در مورد اراذل و اوباش در پارک مذکور که موجب نارضایتی اهالی و سلب آسایش آنها می شود پرداخت و به کلانتری محل و پلیس 110 دستور داد تا به وظایف قانونی خود در برخورد با این اراذل و این افراد معرفی شوند. به دادسرا برای رسیدگی به آنها.
مجیدی در خاتمه از اصحاب رسانه استان و شهروندان خواست در صورت مشاهده مشکلات و کاستی ها و بی توجهی نسبت به اقدامات متولیان امر موضوع را به مسئولین مربوطه اطلاع دهند تا پیگیری های لازم انجام شود.

46

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا