اخبار روز سینما جهان

ماجرای قنبر و صنم که در میانسالی بچه‌دار می‌شوند/ کنایه‌های سیاسی در کنار شوخی‌های شریف

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، فیلم خجالت نکش 2 به کارگردانی رضا مقصودی توانست فروش خوبی را تجربه کند. خجالت نکش داستان حول محور قنبر و صنم می چرخد. زوج روستایی که در میانسالی فرزندی دارند.

اشارات سیاسی فیلم به شعارهای تحریک کننده افزایش جمعیت از جمله نکاتی بود که اکثر منتقدان آن را یکی از نقاط قوت و زیرکی فیلم می دانستند. فیلمی که با خلق موقعیت های کمدی برای زوجی میانسال در مقابل فرزندانشان که هیچکدام صاحب فرزند نشدند توانست خنده تماشاگران را به همراه داشته باشد.

به گزارش همشهری آنلاین، فضای متفاوت داستان و البته نوع شوخی های داستان که جدای از کمدی های روزمره حول محور بارداری زن میانسال می چرخد، ذائقه مخاطب شیرین است. در این فیلم شبنم مقدمی، احمد مهرانفر، بهاره کیان افشار، بهرنگ علوی، محمد معتضدی، میثاق جمشیدی، مازیار مهرگان و سعید امیرسلیمانی به ایفای نقش پرداختند و داستان آن در ادامه ماجراهای فصل اول فیلم روایت می شود.

میثاق جمشیدی بازیگر فیلم خجالت نکش 2 در تشریح تجربیات خود در این فیلم گفت: در ابتدا قرار بود کریم امینی نقش مرا را بازی کند اما به دلیل اینکه در حال ساخت فیلم خودش بود. آن زمان حامد مختاری که در آن زمان رئیس گروه کارگردان بود، این نقش را به من داد. پیشنهاد شد و بدون تردید پذیرفتم. چون در جریان پروژه بودم و یک بار در زمان پیش تولید با هم صحبت کردیم و در نهایت به گروه اضافه شدم.

من از سریال جادوگر کار نکردم و به دلیل افزایش وزن ظاهرم دستخوش تغییراتی شد که حتی شبیه نقشی که در Shameless 1 بازی کردم هم ندارم.

این بازیگر درباره نقش خود گفت: من بعد از سریال جادوگر کار نکرده بودم و به دلیل افزایش وزن، ظاهرم دستخوش تغییراتی شده بود که حتی شبیه نقشی که در خجالت نکش 1 بازی کردم نداشتم، اما خیلی بودم. مشتاق انجام آن این بار.” بگذار نقشم را بازی کنم.

جمشیدی درباره شیطنت های شخصیت های این فیلم گفت: خجالت نکشید: در اصول فیلمنامه بار طنز در این کاراکتر ندارم و شخصیت جدی از او می بینیم که البته در کنار همسرش با بازی خوب الناز حبیبی به نظرم ترکیب مناسبی شکل گرفت نقش من در فیلمنامه «خجالت نکش» خیلی پررنگتر شده است که در قالب سریال دیده می شود. از این کار

داستان قنبر و صنم بچه دار شدن در میانسالی کنایه های سیاسی در کنار جوک های اصیل

او گفت: خجالت نکش 2 یا جدایی قنبر از صنم فرصت جذابی بود تا بعد از چندین سال تجربه ادامه یک نقش را امتحان کنم. به جز احمد مهرانفر و شبنم مقدمی، تنها من از بازیگران شیار نقش 1 در شیار نقش 2 هستم. دوستان یکدیگر به دلایلی که خالی بود در کنار ما نبودند و در عوض بازیگران و سایر دوستان خوب با بازی های درخشان بودند. در کنار ما

جمشیدی با اشاره به استقبال مخاطبان از این فیلم طنز گفت: مخاطب همیشه نشان داده که باهوش است و تفاوت کار خوب و بد را درک می کند. Shameless 2 به درخواست و استقبال مخاطبان ساخته شد و این برگرفته از بازخورد مخاطبان در این سال ها نسبت به Shameless 1 است.

۲۲۰۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا