اخبار روز سینما

ماجرای قطع شدن انگشت مهران مدیری در حین فیلمبرداری


طبق اخبار شما: انگشت مهران مدیری سر صحنه سریال قلب یخی قطع و پیوند زده شد. مهران مدیری در ۱۶ سالگی متولد شد فروردین 1346 در تهران. مهران مدیری بازیگر، کارگردان، مجری و تهیه کننده ایرانی است. مهران مدیری متاهل است. مهران مدیری دو فرزند به نام های شهرزاد و فرهاد دارد.

همزمان با خبر درگذشت هانور در جریان تصویربرداری سریال سلمان فارسی، خبر تصادف مهران مدیری در سر صحنه سریال قلب یحی نیز منتشر شد.

شرایط نامناسب سینما در روز پنجشنبه دهم کشته و مجروح زیادی را به دنبال داشت اسفند اتفاقی با تصویربرداری سریال سلمان فارسی به کارگردانی داود میرباقری همراه بود. در حالی که بازیگران مشغول تصویربرداری سریال در روستای خیج شاهرود بودند، پل فرو ریخت و دو نفر کشته و چهار نفر مجروح شدند. اما این اولین باری نیست که سینمای ایران با چنین اتفاقات ناخوشایندی مواجه می شود، از اصابت گلوله به سر کارگردان، سقوط بازیگر از ماشین تا مرگ و ریزش پل روی سر سلمان فارسی. هنرمندان سریال های تلویزیونی که همه تلخ و تلخ هستند.

یکی یکی دیگر از مصادیق آسیب های جدی در صحنه تیراندازی، اتفاقی است که برای مهران مدیری در یک سریال تلویزیونی رخ داد.

انگشت دست راست مهران مدیری روی صحنه

مهران مدیری در سریال «ویلای من» به دلیل تصادفی که برای انگشتش در سریال قلب یخی رخ داد مجبور به استفاده از دستکش شد. در یکی از سریال های قلب یخی که می توان آن را یکی از اولین سریال های خانگی دانست، مهران مدیری برای حفظ تعادل پایش لیز می خورد و شیشه شکسته را می گیرد و ناگهان انگشت کوچک دست راستش را می گیرد. به زمین می افتد برای جدا کردن. مدیری با وجود بریدن انگشتش بازی را تمام می کند و سپس گروه متوجه ماجرا می شوند و او را به بیمارستان می برند. انگشت اشاره پیوند زده می شود. اما همچنان عقل و شجاعتش برنگشت.

بنابراین در عکس های منتشر شده از سریال «ویلای من» می بینید که مهران مدیری دستکش چرمی مشکی به تن دارد، اما عکس هایی که مدری در آن دستکش نمی پوشد نیز گویای این موضوع است و مشخص است که بریده ای وجود دارد. انگشت. او هنوز بانداژ است، بانداژ است.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا