اخبار ورزشی

ماجرای شکایت آنچلوتی از اورتون به‌ کجا ختم شد؟/ با خبرهای فوتبالی انگلیس همراه ما باشید

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، چندین روزنامه انگلیسی به صورت روزانه در قالب یک بسته اطلاعاتی از نقل و انتقالات گرفته تا اخبار حوزه های دیگر به بررسی اخبار ورزشی کشور پرداخته اند.

بسته خبری امروز چهارشنبه 7 تیر 1402 به شرح زیر است:

دیلی استار:

* به اریک تنهاخ گفته شده است که او 100 میلیون پوند برای تقویت تیم منچستریونایتد در تابستان امسال در اختیار دارد و اگر پول بیشتری می خواهد باید بازیکنان را بفروشد.

دیلی میل:

*کریستال پالاس در تلاش است تا خط حمله خود را تقویت کند و به دنبال جذب دو بازیکن، گری مهاجم اورتون و آرنات دانجوما، که قبلاً به عنوان بازیکن قرضی تاتنهام فعالیت می‌کردند، می‌باشد.

*یک اخبار دیگر درباره کارلو آنچلوتی نیز وجود دارد. پس از وقوع اختلافات مالی با باشگاه اورتون در انگلیس، و بحث در مورد پرداخت پاداش ۲ میلیون پوندی به او، آنچلوتی تصمیم گرفت که شکایت حقوقی خود را علیه باشگاه سابقش حل و فصل کند.

*همچنین گزارشاتی مبنی بر فروش پائولو دیبالا، بازیکن تیم فوتبال رم، به الهلال، یکی از باشگاه‌های عربستانی که علاقه‌مند به جذب او هستند، در تابستان امسال منتشر شده است. طبق این گزارشات، این تراکتور قصد دارد دیبالا را با قیمت ۱۰ میلیون یورو به الهلال بفروشد.

دیلی تلگراف:

* چلسی پیشنهاد گالاتاسرای برای جذب پیر امریک اوبامیانگ را رد کرد.

* لسترسیتی تحت هدایت انزو مارسکا، سرمربی جدید، مشتاق به خدمت گرفتن هری وینکز هافبک تاتنهام است.

سان:

* پیرو آوسیلیو، مدیر نقل و انتقالات اینترمیلان، ظاهراً به انگلیس بازگشته تا با منچستریونایتد بر سر فروش آندره اونانا، دروازه بان خود مذاکره کند.

* رایان گراوئنبورگ، هدف نقل و انتقالات لیورپول به مطبوعات هلندی گفته است که کارهای ناتمام زیادی در بایرن مونیخ دارد و “فرض می کند” در این باشگاه خواهد ماند.

اتلتیک:

* داوید دخیا پیش از اینکه منچستریونایتد از این قرارداد خارج شود، ظاهراً قرارداد خود را با شیاطین سرخ تمدید کرد. گفته می شود یونایتد پیشنهاد بسیار کمتری برای دروازه بان اسپانیایی خود ارائه کرده است.

دیلی میرر:

* لسترسیتی برای جذب کانر کودی، مدافع ولوز که فصل گذشته را به صورت قرضی در اورتون سپری کرد، به توافق نزدیک شده است.

*دوایت یورک ستاره سابق شیاطین سرخ به جیدون سانچو، وینگر منچستریونایتد هشدار داد که باید بیشتر در اولدترافورد بدرخشد.

* انزو مارسکا، سرمربی لسترسیتی آماده است تا به امانی ریچاردز 18 ساله فرصت دهد تا فصل بعد به تیم اصلی راه پیدا کند.

* منچستریونایتد فرصت جذب آدرین رابیو را رد کرد زیرا به آنها گفته شد که به مادر و ایجنت او پورسانت بپردازند.

تایمز:

* منچستریونایتد از پیشنهاد 55 میلیون پوندی خود به چلسی برای خرید میسون مونتپا، با وجود پیش بینی سودهای بی سابقه برای امسال، عقب نشینی نخواهد کرد.

ایونینگ استاندارد:

*

*آرسنال تا جمعه به فرصت دارد که آینده اتان نوانری، بازیکن جوان‌ترین لیگ برتر را تشخیص دهد. به عبارت دیگر، آرسنال در حال بررسی و ارزیابی است که آیا اتان نوانری می‌تواند در تیم اصلی بازی کند یا خیر. اگر اتان نوانری در تیم اصلی قرار نگیرد، چلسی و منچسترسیتی منتظر فرصتی هستند تا او را به خدمت بگیرند.

*باشگاه فولام انگلیس، در صورت جدایی آنتونی رابینسون، مدافع چپ خود در تابستان امسال، فوده بالو توره را به عنوان جانشین احتمالی معرفی کرده است. این بدان معناست که اگر آنتونی رابینسون تیم را ترک کند، فوده بالو توره به عنوان جایگزین احتمالی برای او در نظر گرفته شده است. فوده بالو توره در حال حاضر مدافعی از تیم آث میلان است.

*برائت اوسای ساموئل، مدافع تیم فنرباغچه، به بازگشت به انگلیس فکر می‌کند و باشگاه‌های لیگ برتر برنتفورد و بورنموث علاقه‌مند به جذب او هستند. این بدان معناست که برائت اوسای ساموئل، ممکن است تصمیم بگیرد از تیم فنرباغچه جدا شده و به یکی از تیم‌های لیگ برتر انگلیس بپیوندد.

دیلی رکورد:

* اگر برندان راجرز، سرمربی سلتیک، کیران تیرنی را دعوت کند، درها برای بازگشت او به باشگاهش در تابستان باز خواهد شد.

* کامرون کارتر-ویکرز در حال آماده شدن برای انتقال به سلتیک با راجرز است، اگرچه صحبت هایی در مورد پیوستن این مدافع به باشگاه سابق تاتنهام به همراه آنگه پستکوگلو وجود داشت.

سان اسکاتلند:

* پس از تایید داندی یونایتد مبنی بر جدایی استیون فلچر در تابستان امسال، باشگاه های زیادی در لیگ برتر اسکاتلند به دنبال او هستند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا