بازیگر زن سریال طوبی درباره سکانسی که این شخصیت به شیث با بازی پرویز فلاحی پور سیلی می زند توضیح داد.

سیلی فنی زدم

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: با تکنیک به او سیلی زدم و انتقامش را گرفتم. چون تاثیر خوبی روی آن می گذارند، واقعی به نظر می رسد. دستم با فاصله بسیار کمی از کنار صورت آقای فلاحی پور رد شد و ایشان صورتش را برگرداند. شاید اگر بازیگر دیگری بود آن را می خورد. این سکانس بازخوردهای زیادی داشت. روز بعد از پخش چند نفر با من تماس گرفتند و پرسیدند که چرا صحنه سیلی در پخش مجدد حذف شد. من در قسمت بعدی کاری بسیار بدتر از مزاحمت با Sheath انجام خواهم داد. اما حالا چون داستان فاش خواهد شد، نمی گویم. من از شیث انتقام خواهم گرفت.

این بازیگر ادامه داد: کار با آقای پرویز فلاحی پور بی نظیر بود. او یک بازیگر برجسته و حرفه ای است. کار با آقای فلاحی پور کلاس درس بود.

قشقایی با یادآوری اینکه خانواده اصلی وی یلدا سلیمان جود هستند، گفت: از کودکی در آبادان بزرگ شدم. من زبان قشقایی را نمی دانم. اما من برای قشقایی عرق دارم. به همین دلیل نام خانوادگی ام را تغییر دادم تا به اصالتم ادای احترام کنم.

این بازیگر درباره نحوه ورودش به سریال «طوبی» گفت: خانم یاسمن کفایتی، دبیر صحنه «طوبی» من را به آقای سلطانی معرفی کرد. قبلا با خانم یاسمن کفایتی کار کرده بودم.

به من هشدار دادند که مراقب لهجه خود باشم

وی درباره لهجه خود در این سریال گفت: آقای سلطانی همیشه به من تذکر می دادند که مواظب لهجه خود باشید و چون سایر بازیگران لهجه ندارند، شما هم لهجه نداشته باشید. حمسه به خاطر شخصیت خرافی اش ته رنگی دارد. سعی کردم لهجه ام را کم کم تعدیل کنم.

قشقایی با تاکید بر علاقه خود به نقش همسه تصریح کرد: همسه نقشی بود که فراز و نشیب و رنگ هایی داشت. او با غرور و ادعا شروع کرد و در پایان سریال به افسردگی رسید. یه جایی باهاش ​​حالم بد شد. من خودم هر وقت سکانس اعدام را می بینم گریه می کنم. وقتی بازی کردم دو روز سردرد داشتم.

اولین بار در زندگی ام در سریال طوبی سیلی زدم

وی ادامه داد: خانم رویا نونهالی در نقش ناتاشا کارهای متهورانه زیادی انجام دادند. اما ما یک زن هم سن و سال نداشتیم که کارهای عجیب و غریب انجام دهد. همه به من می گویند این سریال کم است. مهدی سلوکی را چند روز پیش در مراسمی دیدم. گفت با مادرم صحبت کن. چون او شما را خیلی دوست دارد. من همه آنها را با دل و جان بازی کردم. برخی از دیالوگ هایی که می گفتم را قبلا به پسرم گفته بودم. سعی کردم ادبیات دیالوگ هایم را شبیه ادبیات یک زن خرافاتی کنم.

این بازیگر که سابقه مستندسازی را در کارنامه خود دارد، گفت: عضویت در انجمن مستندسازان هستم; اما خیلی چیزها به من نمی رسد. یکی آنها چند کارگردان داخلی دارند و من یک خارجی هستم. مستند «نان بدون دردسر» که چند سال پیش ساختم درباره اشیای عتیقه تقلبی بود که در جشنواره برلین جایزه گرفت. من خودم در مستند چند شخصیت را بازی کردم. مثلا من نقش خواهر یک قاچاقچی و همسر یک جلاد را بازی کردم. حاضر نشدند جلوی دوربین ظاهر شوند.

یلدا قشقایی در سریال طوبی

وی ادامه داد: این مستند به تلاش افراد این دوره و زمانه برای یک شبه ثروتمند شدن می پردازد. مدتی است که اتفاق عجیبی برای برخی افراد افتاده است. به این ترتیب از افراد ناشناس پیامک دریافت می کنند که خود را از جنوب و روستا معرفی می کنند و ادعا می کنند که سواد ندارند و نمی دانند شهر کجاست، طلا و سکه زیادی پیدا کرده اند و می خواهند بفروشند. آنها را

سریال تاریخی «طوبی» به کارگردانی سعید سلطانی از ۲۲ مردادماه از شبکه یک سیما روی آنتن می رود. پس از نگارش طراحی و فیلمنامه قسمت های ابتدایی سریال طوبی، از آبان در سال 1402 مرحله تولید این سریال آغاز شد. لوکیشن های این اثر مربوط به ایران و عراق بود.

«طوبی» از سال 1350 تا 1382 روایت می کند و موضوع آن خانواده و پیاده روی اربعین است. «طوبی» داستان یک مبارز انقلابی در دوران رژیم پهلوی است که سعی می کند از خانواده خود محافظت کند. این سریال 50 قسمتی با بازی بازیگرانی چون هومن برق نورد، امین زندگانی، فرهاد آییش، شبنم قربانی، فریبا تشکر، رامین راستاد، مهدی سلوکی، سودابه بیضایی، پرویز فلاحی پور و رحیم نوروزی در حال پخش است.

سریال طوبی نوشته سید حسین امیر جهانی، تهیه کنندگی سید حامد حسینی و کارگردانی سعید سلطانی از 13 مرداد هر شب ساعت 22:15 از شبکه یک سیما پخش می شود.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما