اخبار روز سینما

فروش بلیت های کنسرت علیرضا قربانی در بازار سیاه و قیمت های غیرعادی! /جزئیات خبر

به نقل از پی ام آپ، بلیت های چهار روز اول کنسرت های علیرضا قربانی در کاخ سعد آباد تهران به طور کامل در سامانه رسمی فروخته شده است و شاهد فروش بلیت های این برنامه با قیمت های غیرعادی در فضای مجازی هستیم!

تمامی بلیت های چهار روز ابتدایی کنسرت علیرضا قربانی روز گذشته در حالی خریداری شد که کمتر از دو ساعت از آغاز بلیت فروشی می گذرد، این در حالی است که برخی از این بلیت ها با قیمت های نامشخصی وارد بازار سیاه شده است.

روندی که پیش از این در کنسرت های بزرگ تهران دیده شده بود و شرایطی را به وجود آورد که طرفداران و طرفداران این خواننده ها مجبور به خرید بلیت از بازار سیاه شدند.

بر اساس آخرین رصدهای انجام شده طی روز گذشته و با شروع بلیت فروشی کنسرت های علیرضا قربانی در پایتخت، قیمت بلیت این اجراهای زنده در بازار سیاه و سامانه های مجاز رسمی خرید و فروش کالا دو نفر به 4 میلیون تومان رسیده است! این قیمت در حالی است که سقف فروش بلیت این کنسرت در سامانه رسمی 690 هزار تومان است.

اگرچه به نظر می رسد این روند در پروژه های مطرحی مانند کنسرت علیرضا قربانی، همایون شجریان و دیگر خوانندگان مشهور موسیقی ایران در حوزه های مختلف اجتناب ناپذیر است، اما نهادهای ناظر بر روند معاملات در سامانه های خرید و فروش کالا با شناسایی افرادی که قصد سوء استفاده از آنها را دارند این شرایط را دارند، آنها باید رویکرد قوی تری به روند این بازارهای سیاه داشته باشند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا