اخبار روز سینما

لی جون لی به فیلم مردعنکبوتی نوآر پیوست

بازیگر مشهور «لی جون لی» به جمع بازیگران فیلم مردعنکبوتی نوآر محصول کمپانی «سونی پیکچرز تلویژن» در نقش یک خواننده کلاب اضافه شد.

«لی جون لی» به عنوان یکی از بازیگران اصلی در مقابل «نیکلاس کیج» در لایو-اکشن جدید فیلم مرد عنکبوتی نوآر (Spider-Noir) که توسط «MGM+» و «پرایم ویدیو» ساخته می‌شود، حضور خواهد داشت. این سریال بر اساس شخصیت کمیک بوکی مارول، مرد عنکبوتی نوآر، ساخته شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


فیلم مردعنکبوتی نوآر

این سریال محصول مشترک «اورن اوزیل» و «استیو لایتفوت» به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی و سرپرست نویسندگان و «سونی پیکچرز تلویژن» است. داستان فیلم مردعنکبوتی نوآر در دهه 1930 نیویورک روایت می‌شود و ماجرای یک کارآگاه خصوصی میانسال و بدشانس (با بازی «کیج») را دنبال می‌کند که مجبور می‌شود با گذشته خود به عنوان تنها ابرقهرمان شهر مقابله کند.

«لی جون لی» نقش خواننده‌ای در یک کلاب شبانه‌ی مطرح نیویورک را بازی خواهد کرد. او علاوه بر «کیج»، به فیلم لامورن موریس که پیش از این برای نقش «رابی رابرتسون» انتخاب شده بود، ملحق می‌شود.

فیلم مرد عنکبوتی نوآر

«هری بردبیر» کارگردانی و تهیه‌کنندگی اجرایی دو قسمت ابتدایی سریال را برعهده دارد که «اوزیل» و «لایتفوت» او را به همراه تیم پشت صحنه‌ی مرد عنکبوتی: درون دنیای عنکبوتی به تیم خود اضافه کردند.

این افراد نیز به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی در این پروژه حضور دارند. مرد عنکبوتی نوآر ابتدا در آمریکا از طریق شبکه «MGM+» پخش خواهد شد و سپس به صورت جهانی در بیش از 240 کشور و منطقه از طریق «پرایم ویدیو» در دسترس قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم مردعنکبوتی نوآر چیست؟ آیا شما از طرفداران فیلم های مرد عنکبوتی هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا