اخبار ورزشی

مسی دل هواداران بارسا را شکست!

به گزارش خبرگزاری پی ام آپ، لیونل مسی بازیکن آرژانتینی که صحبت جدایی از تیم مشهور پاری سن ژرمن مطرح شده، اما می خواهد هر چه زودتر آینده خود را مشخص کند.

سرمربی تیم فرانسوی چند لحظه پیش از رفتن ستاره خود خبر داد و گفت: افتخار هدایت بهترین بازیکن تاریخ را داشتم، بازی فردا آخرین حضور او برای پاری سن ژرمن خواهد بود و امیدوارم با استقبال خوبی مواجه شود.

گفته مب‌شود که مسی به بارسا هشدار داده است که آنها 10 روز فرصت دارند تا تایید کنند که آیا او به بارسا بازمی گردد یا خیر.

اما اکنون آنها اطمینان می دهد که لئو، به طور کلی، به بازگشت به تیم قدیم خود امتناع می کند.

این بازیکن آرژانتینی با وجود تمام وعده ها هنوز هیچ پیشنهادی از باشگاه سابقش دریافت نکرده است. طبق گزارشات که اطرافیانش گفته اند که دیگر نمی توانند صبر کنند، در حالی که باشگاه کاتالانی از تمایل آنها برای بازگرداندن فوق ستاره خود از جدایی اش صحبت کرده است، اما مشکلات مالی او عملاً مانع از بازگشت لئو شده است.

مسی گزینه های زیادی دارد. اینتر میامی برای مدتی با کاپیتان تماسی برقرار شده و گزارش شده است که بارسا با تیم دیوید بکهام  فوق ستاره آرژانتینی مذاکره خواهد کرد و الهلال عربستان نیز قرار است پیشنهاد قوی برای او ارائه دهد.

چیزی که همیشه برای او واضح بوده این است که بازیکن 35 ساله پاری سن ژرمن عاشق تیم بارسلونا است و آرزوی بازگشت به آن را دارد. 

مسی دل هواداران بارسا را شکست!

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا