اخبار ارز دیجیتالاخبار روز

لینک مستقیم ربات بازی همستر کمبت در تلگرام و ورود به آن

دانلود همستر کامبت

اگر تلگرام دارید و می خواهید به کاربران همستر کمبت بپیوندید و به دنبال لینک بازی همستر هستید، بر روی لینک زیر کلیک کنید تا 1 میلیون سکه رایگان دریافت کنید.

ورود با لینک مستقیم به ربات تلگرامی همستر کامبت


توجه: جایگزین ربات تلگرام همسترکمبت ربات تلگرام بلوم و CEX می‌باشد اگر هنوز شروع نکرده‌اید روی لینک های زیر کلیک کنید

عضویت در ربات تلگرام CEX عضویت در ربات تلگرامی DOTcoin ثبت نام در ربات بلوم

اگر این پروژه در صرافی ها فهرست شود، قیمت توکن همستر با قیمتی که سازندگان آن مناسب می دانند تعیین می شود. همستر کامبت مانند NatCoin به نوعی ارز دیجیتال در بین کاربران تلگرام تبدیل شده است.

لینک مستقیم ربات بازی همستر کمبت در تلگرام

لینک بازی تلگرام همستر کامبت بصورت مستقیم و دانلود بازی همستر تلگرام

لینک مستقیم بازی همستر در این مطلب قرار داده شده‌است و همچنین لازم به ذکر است که ربات تلگرام همستر صرفا یک بازی تلگرامی است و نیاز به دانلود و نصب کردن این بازی نیست و از درون بات تلگرام قابل بازی کردن است.

دانلود بازی همستر

پس از دانلود بازی همستر تلگرام چه کنیم؟

بعد از ورود به بازی همستر، کاربران باید برای کسب امتیاز بیشتر و افزایش درآمد غیر فعال (Profit per hour) تلاش کنند. روش‌های مختلفی برای افزایش سکه در بازی همستر وجود دارد که در ادامه توضیح داده می‌شوند:

  1. کد مورس: کاربران با وارد کردن کد مورس همستر، می‌توانند یک میلیون سکه دریافت کنند.
  2. فعال‌سازی کارت‌های روزانه: هر روز سه کارت انتخاب می‌شود که با پیدا کردن آن‌ها، روزانه ۵ میلیون سکه دریافت خواهید کرد.
  3. دعوت دوستان: با ارسال کد دعوت خود به دوستان و دعوت آن‌ها به دانلود بازی همستر تلگرام با لینک مستقیم، سکه دریافت کنید.
  4. افزایش پاداش غیر فعال: با ارتقا کارت‌ها در بخش “Mine” می‌توانید استخراج غیر فعال (Profit per hour) خود را افزایش دهید.
  5. کلیک کردن: کلیک کردن نیز یک روش است، اما بسیار زمان‌بر و کم‌بازده است.

آیا بازی همستر قانونی است؟ و قانون ایران درباره بازی همستر چیست؟

بانک مرکزی ایران در تاریخ ۹ دی ماه ۱۳۹۶ طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که استفاده از بیت کوین و سایر ارزهای مجازی در تمامی مراکز پولی و مالی کشور ممنوع است. اما این تصمیم به معنای ممنوعیت کامل بیت کوین و ارزهای دیجیتال نبود. بر اساس این اطلاعیه، هرگونه استفاده و خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در بانک‌ها، موسسات مالی، و صرافی‌های دارای مجوز بانک مرکزی ممنوع شد. در تاریخ ۳۱ تیر ۱۳۹۸، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از موافقت کمیسیون اقتصادی دولت با به رسمیت شناختن صنعت بیت کوین خبر داد. با این حال، بانک مرکزی بارها در اطلاعیه‌هایی ورود ارزهای دیجیتال به حوزه پرداخت کشور را ممنوع کرده است. به طور کلی، خرید و فروش و نگهداری بیت کوین توسط مردم جرم نیست، اما در مقیاس وسیع و در حوزه پرداخت‌های کلان کشور، فعلا مجوز خاصی صادر نشده است.

برخی استفاده گسترده از این بازی را نماد “طمع‌کاری” در ایران می‌دانند، در حالی که برخی دیگر آن را راهی برای “دستیابی به ثروت” می‌بینند. برخی کاربران در فضای ایکس نوشته‌اند که “افراد زیادی این روزها به تلگرام پیوسته‌اند و دلیل آن استفاده از بازی همستر است”. ماهیت غیرقابل پیش‌بینی دنیای ارزهای دیجیتال باعث می‌شود که کسی نتواند به طور قطع اعلام کند این بازی کلاهبرداری است یا قانونی. در هر صورت، به دلیل همین ماهیت غیرقابل پیش‌بینی، کاربران باید با دقت بسیاری فعالیت‌های خود را انجام دهند.

آیا همستر کامبت قابل فروش است؟

در مطالب قبل به دانلود برنامه همستر کامبت تلگرام و استفاده از آن پرداختیم. اما آیا ارز همستر قابل فروش است؟ آیا می‌توان همستر کامبت را به ریال تبدیل کرد؟

ابتدا باید به این نکته اشاره کنیم که همستر کامبت در حال حاضر دو برابر بیشتر از برنامه نات کوین کاربر دارد و به همین دلیل محبوبیت بیشتری کسب کرده است. این برنامه بر بستر بلاکچین تون کوین فعالیت می‌کند و به نوعی تحت حمایت تلگرام است (مشابه نات کوین).

با این حال، توجه کنید که حمایت سازمانی نات کوین را ندارد.

با توجه به توضیحات ارائه شده، انتظار می‌رود این توکن به زودی در صرافی‌ها لیست شود و کاربران بتوانند آن را بفروشند. اما باید به این نکته توجه کرد که متاسفانه بسیاری از صرافی‌ها به ایرانیان خدمات ارائه نمی‌دهند.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا