اخبار روز سینما

جزئیات دقیق زندگی “لیلا اوتادی”؛ از بدنسازی تا ازدواج!/ تصاویر

جزئیات دقیق زندگی لیلا اوتادی را از اینجا ببینید.

لیلا اوتادی به عنوان یک بازیگر 40 ساله در عرصه سینما شناخته شده است و همواره مورد توجه و بحث قرار گرفته است. او در گذشته به دلیل شایعات مختلفی مانند ازدواج و عکس‌های جنجالی و همچنین بحث‌هایی پیرامون شعرخوانی و دستمزدش، مورد توجه قرار گرفته است. صفحه اینستاگرام لیلا اوتادی با حدود دو و نیم میلیون دنبال‌کننده، از مهمترین منابع فعالیت‌های وی است و از طریق آن، با علاقه‌مندان به کارهایش در ارتباط است. آرایش و استایل پوشیدنی شیک و جذاب لیلا اوتادی، همواره تحسین علاقه‌مندان به مد را به دنبال داشته و بخش مهمی از فعالیت‌های رسانه‌ای وی را شامل می‌شود.

در سال های اخیر بازیگران و بازیگران زیادی در سینمای ایران به بدنسازی روی آورده اند. آن ها سعی می کنند بدن خود را در فرم نگه دارند تا برای نقش های مختلف آماده شوند.

لیلا اوتادی یکی از جدیدترین بازیگرانی است که شروع به کار کرد. عکسی از این بازیگر به همراه مربیش در سالن بدنسازی منتشر شده و بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

جزئیات دقیق زندگی "لیلا اوتادی"؛ از بدنسازی تا ازدواج!/ تصاویر

لیلا اوتادی بر مزار استاد شجریان

لیلا اوتادی بازیگر معروف سینما که به تازگی در سریال نیوکمپ ایفای نقش کرده است عکسی از خود بر سر مزار محمدرضا شجریان منتشر کرد.

مقبره استاد شجریان در نزدیکی آرامگاه فردوسی و مقبره اخوان ثالث مشهد قرار دارد.

لیلا اوتادی با رفتن بر مزار این خواننده بزرگ ادای احترام کرد.

8f589da1-b5f5-44ee-a946-da751090c4ae

عروسی لیلا اوتادی؟!

لیلا اوتادی در اینستاگرام یک عکس از خودش منتشر کرد که نشان می‌دهد او به جمع متأهلین پیوسته است.

البته هوادارانش این موضوع را به طور کامل تأیید نکرده بودند تا این که برخی هنرمندان از جمله شراره رخام، کامنت گذاشته و این موضوع را به او تبریک گفته‌اند.

رخام نوشته: “مبارک باشه فرشته زیبا، بهترین‌های دنیا را برای تو آرزو می‌کنم و برای تو یک عالم خوشبختی دارم.”

با این وجود، هنوز برخی از کاربران مطمئن نیستند و نوشته‌اند که این شاید یک گریم یا لباس فیلم یا سریال باشد.

2018-05-19+09جزئیات دقیق زندگی "لیلا اوتادی"؛ از بدنسازی تا ازدواج!/ تصاویرجزئیات دقیق زندگی "لیلا اوتادی"؛ از بدنسازی تا ازدواج!/ تصاویرجزئیات دقیق زندگی "لیلا اوتادی"؛ از بدنسازی تا ازدواج!/ تصاویر

عکس زیبا از لیلا اوتادی و یک دلقک شگفت انگیز

هنرمندی به نام لیلا اوتادی که میلیون ها فالوور در اینستاگرام دارد، جایی برای خطا ندارد. یک غلط املایی جدی عکس و جمله زیبای لیلا اوتادی را تحت تاثیر قرار داده است.

لیلا اوتادی عکسی از خود به همراه شعری در مورد دوستی به اشتراک گذاشت.

لیلا اوتادی در این تصویر شکل صحیح «دوستی یک انرژی ماندگار است» را به شکل نادرست «دوستی انرژی ماندگار» نوشته است.

leilaotadi59-vaghtesobhجزئیات دقیق زندگی "لیلا اوتادی"؛ از بدنسازی تا ازدواج!/ تصاویرجزئیات دقیق زندگی "لیلا اوتادی"؛ از بدنسازی تا ازدواج!/ تصاویرجزئیات دقیق زندگی "لیلا اوتادی"؛ از بدنسازی تا ازدواج!/ تصاویر

لیلا اوتادی به عنوان مجری برنامه

بازی “چیدمانه” توسط سیدجواد هاشمی به عنوان تهیه کننده راه اندازی شد. پس از تکمیل دکوراسیون و انتخاب بازیگران اصلی، این بازی در زودترین زمان ممکن پخش خواهد شد. “چیدمانه” به موضوع دکوراسیون داخلی منازل می‌پردازد که توسط لیلا اوتادی، بازیگر سینما و تلویزیون که فارغ‌التحصیل کارشناسی طراحی داخلی است، مجری شده است.

در این بازی، چهره‌های تلویزیونی و بازیگران مطرح در یک رقابت جذاب با یکدیگر به چیدمان موثر و بصری منازل می‌پردازند و سلیقه‌ی آنها توسط داوران برنامه و مردم قضاوت خواهد شد. پروژه “چیدمانه” توسط ایرج طایفه برنامه‌ریزی و تولید شده و محمد خیابانی نیز به عنوان نویسنده در این برنامه همکاری می‌کند.

این بازی برای پخش از یکی از پلتفرم‌های اینترنتی تهیه شده است و امیدواریم توانایی این تیم خلاق و پرانرژی در اجرای این بازی مورد تحسین قرار بگیرد.

لیلا اوتادی مجری برنامه شد جزئیات دقیق زندگی "لیلا اوتادی"؛ از بدنسازی تا ازدواج!/ تصاویرجزئیات دقیق زندگی "لیلا اوتادی"؛ از بدنسازی تا ازدواج!/ تصاویرجزئیات دقیق زندگی "لیلا اوتادی"؛ از بدنسازی تا ازدواج!/ تصاویر

واکنش لیلا اوتادی به انتقاد از شعرش

لیلا اوتادی با انتشار متن یکی از شعرهایش در اینستاگرام به انتقاد از محتوای این اثر واکنش نشان داد.

این بازیگر با انتشار عکسی از دفتر شعرش نوشت: «دوستان عزیزی که می خواهند بدون آگاهی در مورد شعر نظر بدهند، لطفاً حداقل درست خواندن را یاد بگیرند تا ما را نخندانند». برای کسانی که متوجه نمی شوند و مستقیما اعمال نمی کنند، توضیح می دهم که مضمون شعر (زیر یک سقف) شرح قلدری فراگیر و آبرومندانه یکی از طرفین و عدم اتحاد زوجین در جامعه ماست. . که در نهایت منجر به سردی، طلاق عاطفی و زندگی اجباری می شود. امیدوارم آن را درست بخوانید و درک کرده باشید و از آن لذت ببرید.»

در هفته های اخیر و پس از انتشار اولین اخبار از انتشار کتاب این بازیگر، انتقادات زیادی به ورود بازیگران به عرصه های غیر تخصصی مطرح شد که بازتاب های زیادی در فضای مجازی داشت.

5257432جزئیات دقیق زندگی "لیلا اوتادی"؛ از بدنسازی تا ازدواج!/ تصاویرجزئیات دقیق زندگی "لیلا اوتادی"؛ از بدنسازی تا ازدواج!/ تصاویرجزئیات دقیق زندگی "لیلا اوتادی"؛ از بدنسازی تا ازدواج!/ تصاویرجزئیات دقیق زندگی "لیلا اوتادی"؛ از بدنسازی تا ازدواج!/ تصاویرجزئیات دقیق زندگی "لیلا اوتادی"؛ از بدنسازی تا ازدواج!/ تصاویرجزئیات دقیق زندگی "لیلا اوتادی"؛ از بدنسازی تا ازدواج!/ تصاویرجزئیات دقیق زندگی "لیلا اوتادی"؛ از بدنسازی تا ازدواج!/ تصاویر

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا