اخبار روز

لیست قیمت جدید بلیط هواپیما/بورس منتشر شد


به گزارش مانیبان، نرخ جدید بلیت هواپیما از سوی انجمن شرکت های هواپیمایی تعیین شد و با احتساب نرخ های جدید مسیر رفت و برگشت تهران – مشهد، یک خانواده چهار نفره بیش از 21 میلیون و 500 هزار تومان قیمت دارد.

قیمت جدید بلیت هواپیما در گران ترین مسیرهای داخلی مانند تهران – چابهار از مرز سه میلیون و 500 عبور می کند و این رقم در مسیرهای کوتاه تری مانند تهران – اصفهان حدود دو میلیون تومان تعیین شده است. قیمت جدید بلیط هواپیما در بسیاری از مسیرهای داخلی تفاوت چندانی با مسیرهای خارجی ندارد و در حال حاضر بالاتر از حداقل قیمت بلیط تهران – دبی است.

قیمت جدید بلیت هواپیما در پرترددترین مسیر مانند تهران – مشهد دو میلیون و 707 هزار تومان اعلام شد. از این پس سفر رفت و برگشت تهران – مشهد برای هر نفر پنج میلیون و 414 هزار تومان و قیمت جدید بلیط هواپیما تهران – مشهد برای یک خانواده چهار نفره 21 میلیون و 656 هزار تومان خواهد بود.

قیمت جدید بلیط هواپیما در مابقی مسیرهای پرترافیک سراسری به روز شده و کم کم در تمامی ایرلاین ها اعمال می شود. به عنوان مثال قیمت جدید بلیط هواپیما در مسیر تهران – اصفهان که مسیر نسبتا طولانی نیست، دو میلیون و هشت هزار تومان برآورد شده است. قیمت جدید بلیط هواپیما تهران – تبریز دو میلیون و 407 هزار تومان و خرید بلیط هواپیما مشهد – اصفهان دو میلیون و 907 هزار تومان برآورد شده است.

قیمت جدید بلیط هواپیما در گران ترین مسیر هوایی

قیمت جدید بلیط هواپیما در مسیر طولانی مانند تهران-چابهار که گاهی یک ساعت و نیم به طول می انجامد، 3 میلیون و 606 هزار تومان اعلام شده است. نرخ جدید بلیت هواپیما در مسیر مشهد – عسلویه سه میلیون و 406 هزار تومان و قیمت جدید بلیت هواپیما در بسیاری از نقاط دیگر بیش از سه میلیون برآورد شده است.

به عنوان مثال قیمت جدید بلیط هواپیما در مسیر کیش – مشهد سه میلیون و 406 هزار تومان معادل مسیر عسلویه – مشهد است. فردی که بخواهد در مسیر قشم – مشهد بلیط هواپیما بخرد سه میلیون و 306 هزار تومان هزینه می کند و شرکت های هواپیمایی قیمت جدید بلیط هواپیما عسلویه – تهران و قشم – تهران را تقریباً سه میلیون و 100 و سه میلیون و سه میلیون تومان تعیین کرده اند. به ترتیب 256 هزار تومان.

قیمت جدید بلیط هواپیما در مسیر تهران-اصفهان که کمتر از یک ساعت طول می کشد، نزدیک به دو میلیون تومان است. قیمت بلیت هواپیما در مسیر تهران – تبریز کمتر از دو میلیون و 500 است و نرخ مصوب بلیت هواپیمای اقتصادی در این مسیر دو میلیون و 407 هزار تومان خواهد بود.

قیمت بلیط هواپیما اصفهان – عسلویه 2 میلیون و 507 هزار تومان و قیمت پرواز اصفهان – مشهد 2 میلیون و 907 هزار تومان است. همین مسیر تهران-اصفهان برای یک خانواده چهارنفره با احتساب قیمت بلیط هواپیما نو حدود 16 میلیون هزینه دارد.

مقایسه قیمت جدید بلیط هواپیما در مسیرهای داخلی و خارجی

قیمت جدید بلیط هواپیما در مسیرهای داخلی دیگر فاصله زیادی با پروازهای خارجی ندارد. به عنوان مثال قشم ایر در حال حاضر قیمت بلیط هواپیما تهران – دبی را حداقل 2 میلیون و 800 هزار تومان تعیین می کند. تقریبا معادل قیمت جدید بلیط هواپیما در مسیر تهران – مشهد.

قیمت جدید بلیط هواپیما تهران – چابهار کمی بیش از سه میلیون و 600 است و تقریباً یک میلیون بیشتر از این هزینه می توان بلیط کلاس اکونومی پرواز تهران – استانبول را خریداری کرد.

















اصل و نسب

هدف

قیمت جدید بلیط هواپیما

تهران

اصفهان

دو میلیون و هشت هزار تومان

تهران

تبریز

دو میلیون و 407 هزار تومان

تهران

چابهار

سه میلیون و 606 هزار تومان

تهران

عسل

سه میلیون 106 هزار تومان

تهران

قشم

سه میلیون و 256 هزار تومان

تهران

عبادت

سه میلیون و 256 هزار تومان

تهران

مشهد

دو میلیون و 707 هزار تومان

اصفهان

عسل

دو میلیون 507 هزار تومان

عسل

تبریز

سه میلیون و 606 هزار تومان

مشهد

اصفهان

دو میلیون 907 هزار تومان

عسل

مشهد

سه میلیون و 406 هزار تومان

مشهد

قشم

سه میلیون و 606 هزار تومان

عبادت

مشهد

سه میلیون و 406 هزار تومان


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا