اخبار پی ام آپلود

لیدی گاگا بالاخره سکوتش را شکست! / ابراز علاقه شدید لیدی نسبت به هوادارانش!

به گزارش سرخ نیوز، لیدی گاگا، خواننده مشهور جهان، در تلاش برای افشای مسائل اخیر زندگی‌اش برای هوادارانش در اینستاگرام استوری منتشر کرده است. در این نامه، او از ۵۵ میلیون فالوورش تشکر کرده و درباره غیبت چندماهه‌اش توضیحاتی ارائه داده است. همچنین، او در این نامه در مورد برنامه‌های آینده‌اش با هوادارانش صحبت کرده است.

لیدی گاگا، خواننده برنده جایزه گرمی، در استوری سرگشاده اخیرش در اینستاگرام به پروژه‌های مختلفی که در طول تابستان گذشته درگیر بوده بود اشاره کرد. وی گفت که به دلیل مشغول بودن به نوشتن و ساخت موسیقی برای یک پروژه خاص، خود را برای بازی در فیلم “جوکر” آماده کرده است و در حال فیلم‌برداری این فیلم هست. علاوه بر این، لیدی گاگا به استارت آپ شخصی‌اش به نام Haus Labs و مشارکت در امور بشردوستانه و تدوین فیلم “Chromatica Ball” اشاره کرده است. وی همچنین به این نکته پرداخته که غیبتش در شبکه‌های اجتماعی بر سلامتی‌اش تأثیرگذار بوده است.

برای اولین بار در سال‌های اخیر، می‌توانم بگویم که علاقه من به هنر، موسیقی، مد و حمایت از جامعه، هرگز به این اندازه قوی نبوده است.

لیدی گاگا ابراز امیدواری کرده است که هوادارانش بتوانند درک کنند که دوران غیبت او از شبکه‌های اجتماعی، ماهیتی شفابخش و انرژی‌بخش برای او داشته است. وی نوشته است:

لمیدوارم شما بدانید که این دوره غیبت برای قلب، ذهن، بدن و خلاقیت من بسیار شفابخش و انرژی‌بخش بوده است تا بتوانم یک زندگی شخصی مثبت و خوب را برای خودم بسازم.

 

وی بر این نکته تأکید کرد که این دوره غیبت با رشد شخصی‌اش همراه بوده است.

بسیار خوب است که برای مدتی تنها باشید و بدانید که خودتان کافی هستید.

وی همچنین آرزو کرده است که اگر می‌توانست به گذشته بازگردد، به لیدی گاگای جوان درباره اهمیت ارزش دادن به خودش، نکاتی یادآوری می‌کرد. در استوری سرگشاده‌ لیدی گاگا، او تعهد خود را نسبت به هوادارانش بیان کرده و عشق عمیق خود به هنر را به نمایش گذاشته است. وی در طول دوران غیبت، تمرکزش را برروی کامیابی و آرامش قرار داده و خلاقیت‌هایش را بیش از پیش شکوفا کرده است. همچنین، او در حالی ماجراجویی‌های جدیدی را آغاز می‌کند که از هوادارانش ممنون است و بی صبرانه منتظر است تا دستاوردهای جدید خود را با آن‌ها به اشتراک بگذارد.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا