لکسوس با دو مدل و با نامی خودرو به ایران باز می گردد

بر اساس اطلاعات به دست آمده، این شرکت خودروسازی معروف قصد دارد دو مدل محبوب لکسوس را برای پیشکسوتان عرضه کند.

اطلاعات به روز خودروهای وارداتی از جانبازان نشان می دهد که مدل های لکسوس NX و RX بار دیگر وارد ایران خواهند شد. بررسی ها نشان می دهد شرکت واردکننده این دو محصول یک برند خودرویی است که پیش از این شاهد واردات محصولات نیسان و تویوتا از آن بودیم. اکنون این شرکت اولین واردکننده لکسوس در دور جدید واردات می شود. بر اساس اطلاعات به دست آمده، مدل های NX350 با کیت ورزش F و دو دیفرانسیل، NX250 دو دیفرانسیل و NX250 تک دیفرانسیل نسخه های NX هستند که به ایران می آیند و مدل های RX350 دو دیفرانسیل و تک دیفرانسیل سری RX به بازار کشور اضافه می شوند. در ادامه به بررسی مشخصات این مدل ها می پردازیم.

مشخصات لکسوس NX جدید در بازار

در نسخه NX350 با کیت اسپورت F، زیر کاپوت یک موتور 2.5 لیتری توربوشارژ قرار دارد که توان فنی 275 اسب بخار و گشتاور 430 نیوتن متر دارد و نیرو از طریق 8 سرعته اتوماتیک به تمام چرخ ها (AWD) ارسال می شود. انتقال. گیربکس ECT-i منتقل می شود. در این نسخه ما کیت اسپرت را داریم اما امکانات ایمنی و راحتی در حالت اولیه است.

مشخصات لکسوس NX
لکسوس با دو مدل و با نامی خودرو به ایران باز می گردد

در نسخه NX250 موتور تنفس طبیعی بوده و 2.5 لیتر حجم دارد. این موتور می تواند حداکثر قدرت 203 را تولید کند اسب بخار حداکثر گشتاور 250 نیوتن متر را ارائه می دهد و نیرو از طریق گیربکس 8 سرعته اتوماتیک ECT-i به تمام چرخ ها (AWD) یا جلو منتقل می شود. در این نسخه امکانات اولیه است، هرچند برای اطلاع از جزئیات بیشتر در مورد ویژگی های NX در تمامی نسخه ها باید منتظر اطلاعات رسمی شرکت واردکننده باشیم.

مشخصات لکسوس RX جدید

در لکسوس RX350 جدید، زیر کاپوت موتور چهار سیلندر خطی توربوشارژر 2.5 لیتری قرار دارد که می تواند حداکثر قدرت 275 اسب بخار و گشتاور 430 نیوتن متر را تولید کند. این دقیقا همان موتوری است که در NX350 دیده می شود و گیربکس 8 سرعته ECT-i اتوماتیک است که نیرو را به چرخ های جلو یا تمام چرخ ها می فرستد. لکسوس RX در نسخه پایه نیز موجود است، البته این خودرو به عنوان یک کراس اوور لوکس در نسخه پایه از ویژگی های رضایت بخشی برخوردار است.

مشخصات لکسوس RX جدید
لکسوس با دو مدل و با نامی خودرو به ایران باز می گردد

در حال حاضر تنها نام خودرویی است که توسط لکسوس وارد شده است و هنوز خبری از ورود شرکت های دیگر به این دسته نیست. البته موضوع واردات لکسوس احتمالا مانند تویوتا به یک موضوع چند شرکتی تبدیل خواهد شد، اما باید دید روند واردات در آینده چگونه خواهد شد. نکته مهم در مورد لکسوس وارداتی جدید این است که تمامی این نسخه ها در ژاپن تولید می شوند و فعلا خبری از لکسوس ساخت چین در سبد وارداتی جدید نیست.

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما