اخبار روز سینما

لو رفتن رابطه شکیرا و لوئیس همیلتون / ارتباط جنجالی ستاره فرمول یک با خواننده معروف!

به نقل از شمانیوز، دعوای جرارد پیکه و همسر سابقش بر سر فرزندانشان تمامی ندارد. شکیرا به دلیل بیماری پدرش در بارسلونا ماند. در حال حاضر مشخص نیست که شکیرا چهار ماه دیگر تعطیلات را در بارسلونا و میامی یا فقط در میامی خواهد بود. حضانت دو فرزند شکیرا و پیکه در تعطیلات تغییر کرده (شاید شکیرا دو فرزندش را به بارسلونا ببرد تا 19 روز در ماه با پیکه زندگی کنند) پیکه قبلاً قرار بود برای بردن دو فرزندش به میامی برود. که باعث تنش جدیدی در روابط این دو زوج سابق شد.

شکیرا

برخورد دو چهره مشهور هنری و ورزشی رنگ دیگری به خود گرفته و یک مجله مطرح آمریکایی از احتمال رابطه و تعهد این دو صحبت کرده است. شکیرا پس از جدایی از پیکه تصمیم گرفت اسپانیا را ترک کند و به شهر میامی آمریکا برود تا بتواند حضور خود را در دنیای هنر با جدیت بیشتری ادامه دهد که با استقبال بسیار خوبی روبرو شد و حالا دوباره به میامی بازگشته است. در تیتر خبرها شایعاتی در مورد رابطه او با همیلتون منتشر شده است که نشان می دهد این دو قصد دارند به زودی یک رابطه جدی را آغاز کنند و نامزدی خود را اعلام کنند.خواننده 46 ساله و راننده ۳۸ ساله فرمول یک در روزهای اخیر بارها با هم دیده شده اند و مجله پیپل تاکید کرده است که این دو نفر به زودی رابطه رسمی خود را فاش خواهند کرد، اگرچه در حال حاضر در مرحله آشنایی با هم هستند.

ستاره معروف فرمول یک

این دو نفر در مسابقات فرمول یک اسپانیا نیز با هم دیده شدند و از آنجا همه شایعات شروع شد و حالا در مسابقات فرمول یک در میامی هم این داستان ادامه یافته است.

این دو چهره شناخته شده دنیای هنر و ورزش هنوز در شبکه های اجتماعی و رسانه ها چیزی در این مورد نگفته اند اما پیش بینی می شود به زودی این اتفاق بیفتد.

لازم به ذکر است که شایعات زیادی در مورد رابطه جدید شکیرا، همسر سابق جرارد پیکه با لوئیس همیلتون منتشر شده است.

رابطه لوئیس همیلتون و شکیرا

مجله “People” رابطه لوئیس همیلتون و شکیرا را تایید کرد. از زمانی که آنها با هم در جایزه بزرگ میامی دیده شدند، گمانه زنی ها در مورد رابطه آنها زیاد شد.

رابطه شکیرای خواننده و لوئیس همیلتون قهرمان فرمول یک

این رابطه غیرمنتظره خواننده 46 ساله کلمبیایی و راننده 38 ساله فرمول 1 توجه جهانیان را به خود جلب کرده است. مجله People کمی تحقیقات انجام داده و تأیید کرده است که آنها در واقع با هم ملاقات دارند. به گفته این مجله، آنها در حال حاضر در حال آشنایی هستند. اظهارات اطرافیان این اطلاعات را تایید می کند.

این شایعات ناشی از ملاقات آنها در میامی در جریان مسابقات جایزه بزرگ است. در ابتدا شکیرا با تام کروز دیده شد، اما پس از آن همیلتون وارد صحنه شد. Page Six اولین خبرگزاریی بود که این حادثه را گزارش کرد.

اگرچه در ابتدا همه چیز در حد حدس و گمان به نظر می رسید، اما آنها در مسابقه جایزه بزرگ فرمول یک اسپانیا در بارسلونا نیز با هم دیده شدند. آنها چندین بار با هم در ملاء عام دیده شدند و حتی با هم عکس گرفتند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا