اخبار روز سینما

لو رفتن رابطه اشکان اشتیاق و دنیا جهانبخت جنجالی شد!/عکس

اشکان اشتیاق  متاهل است و خیلی کم در فضای مجازی فعالیت دارد و بدون حاشیه است.

اشکان اشتیاق، بازیگر سینما و تلویزیون، فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه آزاد تهران است. وی در سن ۱۳ سالگی وارد عرصه بازیگری شده و با بازی در سریال‌های “زیر آسمان شهر” و “دنیای شیرین” شهرتی را به دست آورده است. اولین تجربه بازیگری اشکان اشتیاق در سن ۱۳ سالگی بود که در مجموعه “دنیای شیری” به همراه رضا عطاران شروع کرد. سپس وی وارد مجموعه سیب خنده شد و در سال ۱۳۷۸ در سریال “کیف انگلیسی” نقش آفرینی کرد. اما شهرت و موفقیت واقعی اشکان اشتیاق در سال ۱۳۸۰ با بازی در سریال “زیر آسمان شهر” به کارگردانی مهران غفوریان به او رسید.

لو رفتن رابطه اشکان اشتیاق و دنیا جهانبخت جنجالی شد!/عکس

او در سال 1384 با فیلم “چپ دست” به سینما وارد شد و تاکنون در سه فیلم سینمایی حضور داشته است. در آذر 1395، پیام‌های خصوصی از طریق دایرکت در اکانت اینستاگرامی مربوط به اشکان اشتیاق منتشر شد که باعث جنجال شد. پیغام ارسالی از طرف دنیا جهانبخت بیان می‌کرد: “اشکان جان، من کارات رو دنبال می‌کنم. بهت آرزوی موفقیت می‌کنم عزیزم. اگر اینجا بیای، خیلی خوشحال می‌شم که تو رو ببینم.” پس از این افشاگری، در پیامی دیگر، دنیا جهانبخت اشکان را تهدید به ممنوعیت همکاری در کارهای آینده کرد. اشکان اشتیاق از انتشار عکس و محتوای پیام‌های خصوصی خود ناراضی بود و در پاسخ به او نوشت: “چه فکری کردی؟ اسکرین‌شات می‌گیری و منتشر می‌کنی! همه به این آرزو دارند که من به آنها پیام بفرستم، شما هیچ‌کدام لیاقت عشق ندارید. پست را حذف کن، به نفع خودت. چون کافی است من در صفحه‌ام بر علیه تو چیزی بذارم و آبرویت به خطر بیفتد و ممنوع الکار شوی. الآن خودت بدان جناب اکتور!” بعداً مشخص شد که این اکانت مربوط به فردی دیگر بوده و اشکان اشتیاق هیچ نقشی در مدیریت آن نداشته است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا