اخبار خودرو

لوکس ترین کراس اوور GAC در بازار قیمت خورد

لوکس ترین کراس اوور GAC در بازار قیمت خورد

GAC Emkoo Delivery (GAC Emkoo) به عنوان لوکس ترین کراس اوور وارداتی توسط راسا موتور و GAC در بازار آزاد قیمت گذاری شده است.

به گزارش خودروکار، با آغاز اعزام و شماره گذاری محصولات جدید JEC و سوزوکی توسط راسا موتور خاورمیانه، تحویل این خودروها به مشتریان سامانه وارداتی آغاز شد. GAC CMCO لوکس ترین کراس اوور GAC در بازار ایران محسوب می شود که قیمت آن در حال حاضر توسط نمایندگی ها در بازار آزاد اعلام می شود. این خودرو دارای قیمت دو هزار و 370 میلیون توکن در شرکت است. اما دلالان قیمت این خودرو را در بازار آزاد بین 4.5 تا 6 میلیارد تومان تعیین کرده اند.

لازم به ذکر است که هنوز هیچ پیشنهادی در بازار آزاد برای لوکس ترین کراس اوور GAC با این قیمت ها ثبت نشده است. با توجه به تسریع در فرآیند اعزام و تحویل JACMCO توسط شرکت رسا موتور خاورمیانه، باید انتظار کاهش قیمت این خودرو را به زودی در بازار آزاد داشت. پیش از این شاهد بودیم که دلال ها سعی در افزایش قیمت خودروهای وارداتی دارند. اما تاکنون تمامی پروژه های قیمت گذاری خودروهای وارداتی با شکست مواجه شده است. با توجه به حجم تحویل Emco به عنوان لوکس ترین کراس اوور GAC، به زودی شاهد کاهش محسوس قیمت این خودرو در بازار آزاد خواهیم بود.

نام ماشین قیمت مصوب (تومان) قیمت بازار آزاد (تومان)
GEC MCO ۲.۳۷۰.۰۵۵.۰۰۰ ۴٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

ویدیوی معرفی Emco; لوکس ترین کراس اوور GAC

GECMCO با موتور 1.5 لیتری توربوشارژر این موتور از فناوری تزریق مستقیم سوخت استفاده می کند. میتسوبیشی می توان 168 اضافه کرد رزومه نیرو و 270 نیوتن متر گشتاور تولید می کند و آن ها را از طریق یک جعبه دنده 7 سرعته دوکلاچه به چرخ های جلو منتقل می کند.

امکانات GECMC عبارتند از: 6 کیسه هوا ده امتیاز سیستم کنترل پایداریترمز اضطراری، رادار حرکت خط، سیستم کنترل استارت در سربالایی، رادار هشدار برخورد از جلو، هشدار تغییر خط، نور بالا خودکار، رادار کمک راننده ترافیک، رادار علامت خوان، کروز کنترل تطبیقیاهرم دنده پشت فرمان، فرمان برقیخنک کننده صندلی جلو، سنسور نور، کیت صدای اگزوز، سقف کشویی، تهویه اتوماتیک با قابلیت تصفیه هوای داخل کابین، ترمز دستی برقیهشت نیمه، سیستم کنترل فشار باد لاستیکسیستم صوتی حرفه ای، تقویت کننده دیجیتال جلو، سیستم چند رسانه ای با صفحه نمایش لمسی، شارژر بی سیم، استارت دکمه ای و …

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا