اخبار روز

لوکاکو آقای‌ گلی را از طارمی ربود؛ سردار آزمون در کنار مسی

مهاجم تیم ملی ایران به عنوان آقای گلی مسابقات ملی را کسب نکرد.

از آنجایی که مسابقات بین المللی و مسابقات در پنجره فیفا در ماه نوامبر به پایان می رسد، تیم های ملی بازی های رسمی خود را تا آغاز سال جدید در ژانویه برگزار نمی کنند.

در این پنجره لوکاکو، ستاره تیم ملی بلژیک موفق شد به عنوان آقایی دست یابد. هدف» مسابقات ملی 2023. لوکاکو همچنین موفق شد تعداد گل های داخلی خود را به 83 گل برساند و پس از کریستیانو رونالدو و پوشکاش سومین گلزن برتر اروپا در رقابت های داخلی شود.

بعد از ستاره تیم ملی بلژیک، مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی ایران و باشگاه پورتو پرتغال با به ثمر رساندن 12 گل، وی را در رده دوم فهرست برترین گلزنان تیم ملی در سال 2023 قرار داد. طارمی در این بازی موفق شد با دو گل برای تیم ملی مقابل هنگ کنگ و ازبکستان گلزنی کند و تعداد گل های ملی خود را در سال جاری به 12 برساند. اگر لوکاکو در بازی با آذربایجان ناموفق بود طارمی این شانس را داشت که در سال 2023 آقای گل مسابقات کشوری شود.

کریستیانو رونالدو بهترین گلزن رقابت های ملی و مهاجم تیم ملی پرتغال به همراه کیلیان امباپه فرانسوی هر کدام با 10 گل در جایگاه سوم برترین گلزنان مسابقات ملی در سال 2023 قرار گرفتند.هری کین مهاجم تیم ملی تیم ملی انگلیس با 9 گل در رده چهارم قرار دارد.

رتبه پنجم هم یک نکته جالب دارد. سردار آزمون دیگر مهاجم تیم ملی ایران با زدن 8 گل به همراه لیونل مسی فوق ستاره تیم ملی آرژانتین که به تازگی هشتمین توپ طلای خود را کسب کرده است در رده پنجم برترین گلزنان رقابت های ملی در سال 2023 قرار گرفت.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا