اخبار روز

کلیه پروازهای ایران به ارمنستان و آذربایجان لغو شد! /جزئیات

سازمان هواپیمایی کشوری با هدف حفظ ایمنی مسافران، تصمیم گرفت که فعلا پروازهای مسافری به مقصد ایروان، ارمنستان و باکو، آذربایجان لغو شود.

به گزارش پی ام آپ، «محمد محمدی بخش» افزود: با توجه به شرایط خاص این منطقه و بر اساس اخطار سازمان هواپیمایی، تمامی پروازهای ایران و ارمنستان و همچنین بین ایران و جمهوری آذربایجان، از امروز (چهارشنبه 29 شهریور) تا اطلاع ثانوی لغو خواهد شد.

وی گفت: این تصمیم که با هدف حفظ جان مسافران و انجام سفرهای هوایی در امنیت کامل اتخاذ شده است از سوی شرکت های هواپیمایی به اطلاع مسافران خواهد رسید.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری درباره نحوه برگشت هزینه پروازهای لغو شده به مسافران نیز گفت: در شرایط خاص طبق قانون تنظیم مسافر با آن برخورد می شود.

همزمان با تشدید درگیری ها در قره باغ، دبیرکل سازمان ملل متحد بر برقراری آتش بس فوری، پایان درگیری ها و پایبندی جدی تر به آتش بس 2020 و اصول حقوق بین الملل بشردوستانه تاکید کرد.

آخرین اخبار در مورد حوادث قره باغ حاکی از آن است که جدایی طلبان قره باغ پیشنهاد فرماندهی حافظان صلح روسیه را برای برقراری آتش بس از ساعت 13:00 امروز پذیرفته اند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا