اخبار روز

لغو پروازهای شرکت های اسپانیایی به اسرائیل

پس از تنش ها در منطقه غرب آسیا و پس از لغو پروازهای بسیاری از خطوط هوایی به سرزمین های اشغالی، شرکت های اسپانیایی نیز این رویه را دنبال کردند.

به گزارش تسنیم، روزنامه جروزالم پست گزارش داد که شرکت های هواپیمایی اسپانیایی ایر اروپا و ایبریا پروازهای خود به سرزمین های اشغالی را تا چهارشنبه 7 آگوست لغو کرده اند.

این روزنامه همچنین نوشت که شرکت هواپیمایی «ایبریا اکسپرس» نیز پروازهای خود به سرزمین‌های اشغالی را تا یکشنبه و دوشنبه لغو کرد.

از هفته گذشته شرکت های هواپیمایی از سراسر جهان پروازهای خود را به سرزمین های اشغالی به دلیل ناامنی در حریم هوایی این منطقه لغو کرده اند.

در حالی که رژیم صهیونیستی پیشتر اعلام کرده بود به دلایل امنیتی حریم هوایی خود را در شمال این کشور بسته است، اما فرودگاه های بین المللی بن گوریون و رامون همچنان باز هستند، شرکت های هواپیمایی بین المللی به دلیل تشدید تنش ها و افزایش نگرانی های امنیتی ترجیح دادند تمامی پروازهای خود را لغو کنند. برای لغو این رژیم.

لوفت هانزا، ایربالتیک، فلای دبی، دلتا، یونایتد ایرلاینز، اتریش ایرلاینز، بروکسل ایرلاینز، بریتیش ایرویز و ایر ایندیا از جمله خطوط هوایی بین المللی هستند که همگی پروازهای خود به اسرائیل را به حالت تعلیق درآورده اند.

در این زمینه وزرای خارجه آمریکا و انگلیس از اتباع خود خواستند لبنان را ترک کنند.

یدیعوت آحارانوت مدعی شد که وزارت خارجه آمریکا از همه شهروندان خود خواسته است که لبنان را ترک کنند. وزارت امور خارجه انگلیس از شهروندان این کشور خواسته است که این کشور را ترک کنند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا