اخبار روز سینما

درام روانشاختی “لاک پشت”؛ فیلمی که نباید تماشای آن را از دست داد

پی ام آپ؛ بهمن کامیار، تهیه کننده و کارگردان سینما از آمادگی برای تولید فیلم سینمایی «لاک پشت» در تابستان امسال خبر داد.

بهمن کامیار تهیه کننده و کارگردان سینما که به تازگی پروانه ساخت فیلم سینمایی «لاک پشت» را دریافت کرده است، گفت: بر اساس پروانه ساخت «لاک پشت» در نظر داریم در صورت فراهم شدن شرایط، پیش تولید را آغاز کنیم.

وی ادامه داد: این فیلم یک درام روانشناختی است که داستان آن در شهر تهران می گذرد و به همین دلیل کل مراحل فیلمبرداری ما در شهر تهران خواهد بود. در تلاش هستیم تا امسال، پس از مراحل پیش تولید، فیلمبرداری را آغاز کنیم.

کامیار که پیش از این پروانه ساخت فیلم «یک باغ دریا» را دریافت کرده بود، درباره پایان آن پروژه نیز گفت: متأسفانه به دلیل اینکه با بحران کرونا مواجه بودیم، تولید این فیلم در آن زمان متوقف شد. بعد از آن شرایط، دیگر تولید آن پروژه مهیا نبود و به تعبیری کار کاملاً بسته شده است.

این تهیه کننده همچنین درباره جذب سرمایه گذار برای پروژه جدید خود بیان کرد: در حال حاضر شرایط برای ساخت فیلم سینمایی «لاک پشت» مهیا است و امیدوارم بتوانیم مقدمات را فراهم کنیم و با توجه به شرایط خود در ابتدای فصل تابستان تولید را آغاز کنیم. ما هنوز در مرحله مذاکره و بررسی عوامل هستیم و هنوز به تصمیم نهایی در این زمینه نرسیده ایم.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا