اخبار روز

لامبورگینی روولتو، با الهام از ساحل ساردینیا. تلفیق هنر و تکنولوژی با 475 ساعت نقاشی با دست (+عکس)

اندکی پس از عرضه Revuelto، لامبورگینی یک نمونه از خودروهای الهام گرفته از ساحل ساردینیا به نام Opera Unica را معرفی کرد که در ایتالیایی به معنای “کار منحصر به فرد” است.

به گفته زومیت، نقاشی دستی بدنه Revolotto سفارشی، که لامبورگینی آن را “کاملا هنری” توصیف می کند، 435 ساعت و 220 ساعت دیگر برای رنگ آمیزی داخلی و اثاثه یا لوازم داخلی به طول انجامید. در مجموع، Revuelto Opera Unica که در هتل Cala di Volpe در جزیره ساردینیا رونمایی شد، نه ماه طول کشید تا تکمیل شود.

بر اساس بیانیه رسمی، مهندسان و طراحان لامبورگینی رنگ آبی سفارشی را برای Revello انتخاب کردند و از ابزارهای خاصی مانند برس برای تکمیل فرآیند 475 ساعته رنگ آمیزی خودرو استفاده کردند.

راستی استیون وینکلمنمدیر عامل لامبورگینی: “اپرا یونیکا خلاقیت ما را یک قدم فراتر می برد و تکنیک های نقاشی و دکوراسیون داخلی منحصر به فرد این خودرو را ارائه می دهد.” [Opera Unica] این یک اثر هنری واقعی در نظر گرفته می شود که مناظر دریایی متمایز زیباترین جزیره ایتالیا را منعکس می کند.

گلگیرها و شکاف های فیبر کربنی و همچنین رینگ های بزرگ مشکی براق و ترکیب سایه های مختلف آبی روی بدنه خودرو که یادآور امواج دریا است، طراحی روولتو سفارشی را تکمیل می کند.

لامبورگینی می گوید ساخت ابزارهای مورد نیاز برای گلدوزی صندلی ها 85 ساعت طول کشیده است.

لامبورگینی برای صندلی های خودرو از رنگ هایی به نام های Blu Amon، Blu Cepheus و Bianco Leda استفاده کرد که ترکیبی از سفید و آبی برای نمایش امواج دریا هستند. این ترکیب رنگی را می توان حتی در دکمه شروع مشاهده کرد. یک نشان فیبر کربن خاص Blu Mira بر روی دیوار عقب کابین، طراحی داخلی Rovelto را تکمیل می کند.

پیشرانه روولتو پلاگین هیبریدی سفارشی شده هیچ تفاوتی با مدل معمولی ندارد. موتور جدید 6.5 لیتری V12 با سه موتور الکتریکی و باتری لیتیوم یونی 3.8 کیلووات ساعتی، 1001 اسب بخار قدرت و 1062 نیوتن متر گشتاور تولید می کند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا