اخبار روز سینما

لاله صبوری و زندگی پرپیچ و خمی که قبلا داشت! | او در این سن، مادرشوهر شد!

لاله صبوری از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون است که یک ازدواج ناموفق داشته؛ همچنین این بازیگر، یک خواهر و یک برادر دارد.

به نقل از شمانیوز، لاله صبوری، یک بازیگر سینما و تلویزیون معروف است، که در سال 1969 به دنیا آمده است. در کنار بازیگری، تجربه مجری‌گری نیز دارد. او دارای مدرک لیسانس ادبیات نمایشی است.

متأسفانه، لاله صبوری تجربه یک زندگی نا موفق داشته است، اما او به دلیل استعداد و تلاش خود، توانسته است در عرصه بازیگری و مجری‌گری موفقیت‌های چشمگیری را کسب کند.

خانواده و دوران کودکی

پدر و مادر من، به ترتیب نظامی و فرهنگی بودند و من به عنوان یک بچه شیطون و بداخلاق، زندگی روزمره خانواده را برایشان دشوار می‌کردم. تا جایی که سه بار خانه ما را به آتش کشیدم و در نهایت بار آخر تیم آتش‌نشانی مجبور شد به محل حادثه برود و آتش را خاموش کند.

از 11 سالگی، یک نفر برای نگهداری از من در طول روز مسئولیت پذیرفت تا مادرم از مدرسه برگردد. به همین دلیل بود که من علاقه‌ای به کتاب خواندن پیدا کردم و این عادت به طور دائمی در من جای گرفت.

در 17 سالگی ازدواج کرد

در سال 1986، در سن 17 سالگی، با مردی 35 ساله و ثروتمند ازدواج کردم و پسرم بهداد به زودی به دنیا آمد. پس از چند سال، در سن 21 سالگی، دختری زیبا به نام هلیا به دنیا آوردم.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا