اخبار روز سینما جهان

پیوستن لارنس فیشبورن به فصل چهارم سریال The Witcher!/جزئیات

طبق اعلام رسمی «نتفلیکس»، «لارنس فیشبرن» به لیست بازیگران فصل چهارم سریال The Witcher اضافه شده است و در فصل جدید این سریال پرطرفدار نقش پررنگی خواهد داشت.

“لارنس فیشبرن” فصل 4 سریال ویچر  در نقش  «رجیس» (Regis)، شخصیت محبوب بین طرفداران دنیای بازی و رمان های این سریال محبوب که اولین بار در رمان Baptism of Fire معرفی شد، بازی می کند.

لارنس فیشبرن به فصل چهارم سریال The Witcher پیوست

به گفته نتفلیکس، شخصیت «رجیس» (Regis)، یک جراح مشهور با گذشته ای مرموز است که به ماجراهای «گرالت» در فصل 4 می پردازد. فصل جدید سریال The Witcher  «گرالت»  همراه با  «ینیفر» و «سیری» در قاره‌ای متروک پر از جنگ و شیاطین سفر می‌کند. همچنین در این فصل، «لیام همسورث» برای اولین بار نقش گرالت را بازی خواهد کرد. در فصل سوم این سریال برای آخرین بار شاهد حضور «هنری کویل» در نقش «گرالت» بودیم. «آنیا چالوترا»، «فریا آلن» و «جوی باتی» نیز به ترتیب در نقش «ینیفر»، «سیری» و «جاسکیر» ایفای نقش خواهند کرد.

فصل چهارم سریال The Witcher
فصل چهارم ویچر

«لارنس فیشبورن» برای بازی در نقش  «مورفیوس» در مجموعه فیلم های ماتریکس و نقش پادشاه «بوری»  در مجموعه فیلم های جان ویک شناخته می شود. او همچنین در فیلم‌های Ant-Man and the Wasp و The School for Good and Evil ظاهر شد و در سریال تلویزیونی هانیبال ظاهر شد. تاریخ انتشار رسمی فصل 4 سریال Witcher هنوز مشخص نشده است؛ با این حال، احتمالا در سال 2025 نمایش داده خواهد شد.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا