اخبار روز سینما جهان

لئوناردو دی‌کاپریو و شان پن در گران‌ترین فیلم این کارگردان هم‌بازی شدند!/جزئیات

مهر نوشت: لئوناردو دی‌کاپریو، رجینا هال و شان پن بازیگر فیلم بعدی پل توماس اندرسون هستند تا احتمالا گران‌ترین فیلم دوران حرفه‌ای این کارگردان رقم بخورد.

ئوناردو دی‌کاپریو برنده  اسکار که مدت ها شایعه حضور در فیلم پل تومان اندرسون وجود داشت و شان پن که اخیرا در فیلم «لیکوریش پیتزا»  اندرسون حضور داشت، در فیلم بعدی این کارگردان که فعلا نامی ندارد جلوی دوربین خواهند رفت. رجینا هال دیگر بازیگر این فیلم خواهد بود.

تولید این فیلم که توسط برادران وارنر تولید می شود قرار است از ماه جاری در کالیفرنیا آغاز شود. به گفته یک منبع آگاه از تولید، پروژه جدید اندرسون در فضایی معاصر می گذرد.

موضوع این فیلم کاملاً محرمانه بوده و حتی کمپانی برادران وارنر نیز ماه ها تلاش کرده است که تولید این فیلم را مخفی نگه دارد. گفته می شود بودجه ساخت این فیلم نزدیک به 100 میلیون دلار است که برای یک فیلم اندرسون رقم قابل توجهی است. او یکی از چیره دست ترین فیلمسازان معاصر است و با فیلم های کلاسیکی چون «رشته خیال»، «خون به پا خواهد شد» و «شب‌های بوگی» نامزد دائمی اسکار بوده است. با این حال او یک فیلمساز تجاری نیست و به عنوان مثال «لیکوریش پیتزا»  نتوانست بودجه 40 میلیون دلاری خود را جبران کند.

مایکل دلوکا و پم عبدی که در سال 2022 به عنوان مدیران برادران وارنر انتخاب شدند، به پیتزای شیرین بیان چراغ سبز نشان دادند. همکاری دلوکا و اندرسون به زمانی برمی گردد که او رئیس استودیو نیو لاین بود و اندرسون یک نویسنده نوظهور بود و از «شب‌های بوگی» حمایت می کرد.

به نظر می رسد امید از بین رفته است دی کاپریو که اخیرا در «قاتلان ماه کامل» دیده شده است به افزایش جذابیت این فیلم کمک خواهد کرد. این بازیگر در فیلم های موفقی چون  «بازگشته از گور» و «گرگ وال استریت» بازی کرد. او یکی از گران ترین بازیگران هالیوود است. زمانی که دی کاپریو قرار بود در شب های بوگی بازی کند اما در یک لحظه از آن فیلم کنار کشید تا در فیلم کوچکی به نام  «تایتانیک» جلوی دوربین برود و به مارک والبرگ فرصت بزرگی برای بازی در آن فیلم داده شد. اندرسون همچنین سعی کرد پن را برای بازی شب های بوگی جلوی دوربین ببرد و او را برای نقش گونزو با بازی آلفرد مولینا در نظر گرفت.

برادران وارنر با مدیریت دی لوکا و عبدی،  «شوالیه‌های آلتو» اثر رابرت دنیرو، نسخه‌ای انیمیشنی از «گربه در کلاه»، و دنباله‌ای بر«بیتل جویس»  را تهیه کردند. روز سه شنبه، استودیو اعلام کرد که تام کروز را برای ساخت چندین فیلم و فرنچایز جدید استخدام کرده است و ساعاتی بعد فیلم علمی تخیلی«میکی ۱۷» بونگ جون هو را از تقویم اکران خود خارج کرد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا