اخبار روز

قیمت کوییک دوباره نجومی شد.


به گزارش مانیبان، فعالان بازار خاطرنشان می کنند: افزایش قیمت برخی خودروهای داخلی پس از افزایش نرخ دلار و در سایر بازارهای موازی رخ داده است. از سوی دیگر اتفاقات شب گذشته در تهران و قتل اسماعیل هنیه یکی یکی از شخصیت های برجسته حماس. یکی یکی از دلایلی است که فعالان بازار خودرو به او اعتبار حرکت به سمت بازار خودرو را می دهند.

بر اساس ارزیابی فعلی بازار، «گیر اس» بیشترین رشد قیمت را تجربه کرد و هفت میلیون تومان گران شد و پس از آن «ساینا اس» ۶ میلیون تومان افزایش قیمت داشت.

قیمت محصولات ایران خودرو

گزارش سایت کارنامه و باما حاکی از آن است که در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت «دنا پلاس 6 دنده ای توربو»، «پژو 207 اتوماتیک TU5P»، «هایما S7»، «تارا اتوماتیک V2»، «پژو پارس مدل LX» 1402» و «رانا پلاس» ارزیابی شدند به گزارش خبرنگار اختاز نیوز، «دنا پلاس 6 دنده توربو» در بازار فعلی 930 میلیون تومان قیمت داشت و پنج میلیون افزایش داشت.

از سوی دیگر با نگاهی به بازار می توان گفت که «پژو 207 اتوماتیک TU5P» روی 890 میلیون تومان باقی ماند. به گزارش اختاز نیوز، قیمت «هایما اس ۷ پلاس» یک میلیارد و ۶۲۵ میلیون تومان و بدون تغییر باقی ماند. همچنین ارزیابی ها نشان می دهد که امروز «تارا وی 2 اتوماتیک» در بازار 915 میلیون تومان قیمت داشت و پنج میلیون افزایش داشت. «رانا پلاس» 610 میلیون تومان و «پژو پارس LX» مدل 1402 نیز 845 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

قیمت محصولات سایپا.

از بین محصولات سایپا، امروز قیمت های شاهین جی، تیبا هاچ بک EX،کوییک دنده «R» مدل 1402 کوییک دنده اسکوییک AutomataR، «اطلس» و «ساینا دنده S» مورد ارزیابی قرار گرفت که بر اساس ارزیابی فعلی بازار، قیمت «شاهین جی» 720 میلیون تومان بوده و در بین خانواده تغییری نکرده است. کوییک امروز نیز کوییکGeared R 415 میلیون تومان در بازار باقی ماند و «آر اتوماتیک» نیز 525 میلیون تومان در بازار قیمت داشت و تغییری در قیمت نداشت.کوییک دنده اس» در بازار 417 میلیون تن قیمت داشت و رشد 7 میلیونی داشت.به گزارش اقتصاد نیوز، بررسی بازار همچنین نشان می دهد که «ساینا دنده اس» در بازار 431 میلیون تن قیمت داشت و دارای یک افزایش 6 میلیونی بررسی ها نیز نشان می دهد که «اطلس» در بازار فعلی 537 میلیون تومان قیمت خورده است.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا