اخبار روز

قیمت کفن در بهشت ​​زهرا تهران 2.5 میلیون تومان!

مبلغ کفن درخواستی من از متصدی غرفه بهشت ​​زهرا(س)؛ جواب تکان دهنده بود: 2 میلیون و 400 هزار تومان! فروشنده همچنین به نوشته ای روی دیوار اشاره می کند که روی آن نوشته شده است: «لطفا هزینه های بالای 500 هزار تومان را کارت به نام آرش خال بپردازید!»

به گزارش تسنیم، در مسیر بهشت ​​زهرا(س) برای تکمیل کارهای اداری تدفین یکی از نزدیکانم روایتی از امیرالمومنین (ع) را مرور می کنم که در آن فرموده است; من تعجب می کنم که چه کسی با دیدن مرده مرگ را فراموش می کند.

سفر با این عزیز را به یاد می آورم و بی اختیار گریه می کنم تا به کارهای اداری مربوط به خرید قبر، تدفین و سایر مراسمات مربوطه مانند اقامه نماز میت و رزرو آمبولانس، اکو و مداحی و … می رسم. .

با توجه به سیستمی شدن فرآیند کسب و کار در مجتمع اروجیان بهشت ​​زهرا تهران شلوغی سالن و تعداد زیاد مشتریان مشکلی ایجاد نمی کند و مدیران مسئول مشتریان در امور مربوطه بسیار مسلط هستند. در کار به خوبی بدون نگرانی و در بهترین زمان ممکن انجام می شود.

یکی این مهمانداران گام به گام با من همراهی می کنند تا کار به آرامی و سریع پیش برود و هر از گاهی با من تماس می گیرد و من را پشت پیشخوان می برد و توضیح می دهد که چه کاری باید انجام شود. دفاتر تالار اروجیان راه اندازی شده است، واریز می کنم.

در یکی طبق دستورش به من می گوید از سالن بیرون برو و از اتاق کوچک کنار سالن «کفن و ترمه و پارچه سیاه» بیاور.

درخواستم را به پیشخدمت می گویم و او بسته تمام شده با اقلام مورد نظر را به من می دهد. در حالی که کارت بانکی ام را به من می دهد به نوشته ای روی دیوار اشاره می کند که روی آن نوشته شده است: لطفا هزینه های بالای 500 هزار تومان را به کارت منتقل کنید!

با خودم فکر کردم این چند متر پارچه سفید کفن چقدر می شود، بیشتر از 500 هزار تومان می شود! مبلغ را پرسیدم و جواب تکان دهنده بود: 2 میلیون و 400 هزار تومان!

احتمالاً مسئول این غرفه فروش کفن بهشت ​​زهرا تعجب مرا دید که گفت: «قیمت ها یکی است! می توانید آن را از خارج تهیه کنید و مجبور نیستید از اینجا بخرید!»

اما آیا می توان در این مناسبت کوچک که میهمانان تشییع جنازه به بهشت ​​زهرا علیهاالسلام رسیدند از بیرون کفن تهیه کرد؟

برای واریز پول از طریق اپلیکیشن موبایل، مذاکره نمی کنم و شماره کارت اپراتور و کفن فروش را می گیرم.

در زیر تصویر فیش واریزی 2 میلیون و 400 هزار تومانی خرید کفن در فروشگاه اختصاصی اروجیان مجتمع بهشت ​​زهرا تهران به نام صاحب حساب «آرش خال» صادر شده است.

به گزارش تسنیم، در سال های اخیر تغییراتی در مدیریت سازمان بهشت ​​زهرا(س) تهران و مجموعه عروجیان به وجود آمده است و «سعید خال» به عنوان مدیرعامل سازمان بهشت ​​زهرا پس از چهار سال جای خود را به سعید غضنفری داد و اکنون «سعید خال» به عنوان مدیرعامل سازمان بهشت ​​زهرا (س) جایگزین شد. جواد تاجیک».

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا