اخبار روز

جزئیات قیمت پرواز تهران به نجف!

به گزارش پی ام آپ، سخنگوی ایران ایر (هما) از راه اندازی بلیت پروازهای اربعین 1402 در ساعات مختلف شبانه روز خبر داد و گفت: با فروش مستقیم بلیت، دست دلالان را کوتاه می کنیم.

حسام قربانعلی یادآور شد: پیرو اطلاعیه قبلی مبنی بر کاهش نرخ بلیت پرواز اربعین از 27 تا 9 مرداد شهریور در مسیر نجف – تهران با نرخ 2.5 میلیون تومان از 17 شهریور تا 20 شهریور بلیط هواپیما تهران به نجف از اربعین با همین قیمت (2.5 میلیون تومان) به زائران ارائه می شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر می توان این پروازها را از طریق سایت ایران ایر خریداری کرد، افزود: در دسترس نبودن به معنای تکمیل ظرفیت نیست، بنابراین سایت ایران ایر در دسترس نیست، پیشنهاد در ساعات مختلف در طول روز انجام می شود.

وی گفت: همچنین بر اساس بخشنامه سازمان هواپیمایی کشوری بلیت پروازهای اربعین به صورت گروهی تا 9 نفر فروخته می شود. در واقع حداکثر تعداد افراد برای انتخاب 9 نفر است و امکان خرید بیشتر از این تعداد وجود ندارد.

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: تمام تلاش این است که با نظارت و کنترل بر روند فروش بلیت، دست واسطه ها کوتاه شود. در تلاش هستیم با حداکثر ظرفیت ایران ایر خدمات رسانی را به مردم هدایت کنیم تا زائران بتوانند مستقیماً بلیت تهیه کنند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا