اخبار روز

قیمت همستر معرفی میلیاردرهای جدید جهان فاش شد


به گزارش مانیبان، قیمت هر عدد یک میلیون است. همستر تاکنون حدود پنج میلیارد تومان در کمترین حالت کشف شده است، اما بحث تساوی سکه همچنان باقی است. همستر مبارزه ضد همستر مرتبط است و بسیاری از مردم قیمت NatCoin و همستر را با قیمت مقایسه می کنند همستر در بازار پیش از انتشار، gate.io مشکوک است.

همستر در صرافی gate.io

قیمت همستر در حال حاضر فقط در بازار پیش از عرضه مشخص شده است. بازار پیش از پیشنهاد دقیقاً چیزی شبیه سازوکار سایر بازارها مانند بازار سهام است. معمولاً در هر پروژه ای در بازار کریپتو، در ازای جذب سرمایه از سرمایه گذاران، سکه یا توکن به آنها داده می شود و ما می توانیم پیشنهاد دهیم. همستر در بازار پیش فروش نوعی پیش فروش محسوب می شود.

قیمت همستر تا کنون، شما این مقاله را فقط در یکی از معروف ترین صرافی های دنیا در فرم قبل از راه اندازی مشخص شده است و تا زمانی که در بقیه صرافی ها ظاهر شود می تواند به هزار شکل دیگر تغییر کند.

تبادل Gate.io مانند یکی یکی از قدیمی ترین صرافی ها در بازار ارز دیجیتال، به عنوان اولین صرافی پیش فروش در جهان. همستر دست ساز و یکی این یکی از صرافی های معروف در چین است. برخلاف آنچه ما انتظار داشتیم، هنوز هم یک داستان پیش از انتشار است. همستر در صرافی به نام کوکوین از کلید استفاده نشده است و همانطور که در خبرها مشاهده می شود برای ارائه ارز دیجیتال است. همستر Kombat در صرافی Kocoin باید قبل از 28 انجام شود خرداد بیایید امیدوار باشیم.

قیمت همستر چقدر است؟

قیمت همستر در صرافی Gate.io، همانطور که انتظار داشتیم، هنوز به ثبات نرسیده است و به همین دلیل است که هیچکس از آخرین رقم قیمت اطلاعی ندارد. همستر شنیده و خوانده شده به عنوان قیمت. همستر اعلام می کند.

قیمت همستر به عنوان مثال، در چند ساعت اول حضور در بازار قبل از عرضه، 0.08 دلار یا هشت سنت کشف شد.

قیمت همستر با توجه به توجه و تقاضایی که در چند ساعت اول وجود داشت، افزایش بیشتری یافت و به 0.18 دلار یا 18 سنت رسید.

قیمت همستر تا لحظه نگارش این مطلب، نوسان زیادی بین دو بازه 8 تا 18 سنت وجود داشت و ممکن است همین موضوع تا زمان درج نیز وجود داشته باشد. همستر باید در صرافی های کله گنده ادامه یابد.

قیمت ارز دیجیتال همستر گفت: با پول خودمان برای تجار ایرانی و کسانی که در این دوره دخیل هستند. همستر آنها رزمی بودند با احتساب نرخ روزانه تتر بین 4700 تا 10600000 تومان کشف شدند اما فراموش نکنید که این اعداد قبل از عرضه از بازار گرفته شده و تا روز پایانی و لیست قابل استفاده هستند. همستر آنها در مبادلات معروف تفاوت زیادی دارند.

هر کدام یک میلیون همستر گفته می‌شود در کمترین حالت می‌تواند حدود پنج میلیارد تومان ارزش داشته باشد و این ارقام تردیدها را نسبت به قیمت فعلی افزایش می‌دهد. همستر پیش از عرضه در بازار در نظر گرفته شده است. اولین مورد در این داستان ممکن است قیمت NatCoin باشد.

NatCoin به عنوان توکن اصلی و هدف تیم پشتیبانی خود در حال حاضر 1150 تومان به پول خودمان ارزش دارد و قیمت آن بالاتر است. همستر NatCoin ممکن است عاملی برای افزایش شک و تردید باشد. نکته مهم بعدی در بازی. همستر بحث بر سر معادل سازی سکه ها با توکن ها و قیمت فعلی است. همستر می تواند بسیار متفاوت از اعداد واقعی باشد که سپس با توجه به معادله محاسبه می شوند.

قیمت سکه چگونه مهم شد؟

قیمت سنت از جمعه 25 خرداد در همان زمان قیمت تعیین می شود. همستر در بازار پیش از عرضه برای ایرانی ها اهمیت پیدا کرد. هر سنت معادل یک صدم دلار است و به این ترتیب اکنون قیمت هر سنت نزدیک به یک صدم قیمت تتر محاسبه می شود.

در حال حاضر قیمت سنت حدود 590 تومان برآورد شده است. به همین دلیل قیمت همستر که قبل از عرضه در بازار بین 8 تا 18 سنتاووس کشف شد، تقریباً معادل 4700 تومان تا 10600 تومان برآورد شده است.


مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا