اخبار خودرو

قیمت نهایی کوراندو وارداتی مشخص شد

قیمت نهایی کوراندو وارداتی مشخص شد

خودروهای بی ام و به عنوان واردکننده نسخه کوراندو تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل قیمت نهایی کوراندو وارداتی را تعیین کرده است.

خردادماه بود که خودروی وارداتی کوراندو به سامانه عرضه خودروهای وارداتی اضافه شد. خودرویی که در دور قبل وارد ایران شده بود و حتی نسل جدید آن توسط نوراموتور به صورت محدود مونتاژ می شود. اکنون BMW Cars آخرین نسل خود را در نسخه های تک و دو دیفرانسیل وارد ایران کرده است. این خودرو که امروزه با نام KG Mobility Korando شناخته می شود، در آخرین فروش خودروهای وارداتی چه در نسخه های تک دیفرانسیل و چه در نسخه های دو دیفرانسیل این خودرو به بازار عرضه شد و در آن زمان قیمت این خودرو در ورودی ها اعلام می شد. حال قیمت نهایی این کراس اوور کره ای مشخص شده است که در جدول زیر می خوانید:

جدول قیمت نهایی کوراندو وارداتی

نام ماشین قیمت علی الحساب (تومان) قیمت نهایی (تومان)
کوراندو تک دیفرانسیل 1,950,000,000 2,534,000,000
کوراندو با دو دیفرانسیل 1,970,000,000 2,559,000,000

مشخصات فنی کوراندو و فیلم معرفی وارداتی.

زیر کاپوت کوراندو وارداتی موتور 1.5 لیتری توربوشارژر TGDI برای تولید حداکثر توان 163 قرار گرفته است اسب بخار و در نهایت گشتاور 280 نیوتن متر را فراهم می کند. قدرت از طریق گیربکس 6 سرعته. AT اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل می شود. البته کوراندو در دو نسخه دیفرانسیل جلو و چهار چرخ محرک یا AWD به ایران می آید و در نسخه دو دیفرانسیل هم همین گیربکس AT نیرو را به تمام چرخ ها می فرستد.

قیمت نهایی کوراندو وارداتی مشخص شد
قیمت نهایی کوراندو وارداتی مشخص شد

در این کراس اوور وارداتی امکاناتی مانند ترمز دستی برقی، صبر کن سیستم کنترل پایداریسنسور کنترل فشار تایرسیستم مانیتورینگ فشار تایر (TPMS))، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین دنده عقب، سنسور نور، 6 کیسه هوا 10 امتیاز، صندلی برقی برای راننده و سرنشین، سیستم Mirror Link، تقویت کننده دیجیتال جلو، صفحه نمایش 8 اینچی چند رسانه ای، شارژر بی سیم، آینه های جانبی تاشو برقی، سقف کشویی، تهویه دو کانال اتوماتیک، سنسور باران، رادار نقطه کورهشدار رانندگی در خط (نسخه تک دیفرانسیل)، رانندگی در خط خودکار (نسخه تک دیفرانسیل)، ترمز اضطراری (نسخه تک دیفرانسیل)، کروز کنترل تطبیقی (نسخه تک دیفرانسیل)، کروز کنترل و … می توانید ببینید.

قیمت نهایی کوراندو وارداتی مشخص شد
قیمت نهایی کوراندو وارداتی مشخص شد

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا