اخبار خودرو

قیمت نهایی هاوال H6 هیبرید مشخص شد

قیمت نهایی هاوال H6 هیبرید مشخص شد

به تازگی خودروهای بی ام و قیمت نهایی هاوال H6 هیبریدی را مشخص کرده و این خودرو به زودی تحویل مشتریان خودروهای وارداتی می شود.

هاوال H6 هیبریدی یکی یکی از خودروهای بی ام و وارداتی است که با دیگر خودروهای چینی هم کلاس تفاوت دارد و کیفیت بالاتری ارائه می دهد. هاوال H6 توانسته در تمامی نسل های خود در بازار چین به فروش بالایی دست پیدا کند و حضور برند هاوال در بازارهای غیر چینی باعث شده تا این برند بسیار بیشتر از سایر برندهای چینی شناخته شود. این سومین نسل از هاوال H6 است و قبلاً قرار بود نسل دوم باشد. عبور از در ایران برای بهمن برای مونتاژ موتور که به دلیل اعمال تحریم های بین المللی لغو شد، عرضه این خودرو در ایران. اخیراً BMW به عنوان بازوی وارداتی این گروه فعالیت می کند. بهمن قیمت نهایی این کراس اوور هیبریدی مشخص شده است. هاوال H6 هیبرید با قیمت نهایی 2 میلیارد و 144 میلیون تومان به دست مشتریان می رسد.

قیمت نهایی هاوال H6
قیمت نهایی هاوال H6 هیبرید مشخص شد

جدول قیمت نهایی هاوال H6 هیبریدی مشخص شد

نام ماشین قیمت علی الحساب در نقاط ورودی (پریزها) قیمت نهایی (تومان)
هاوال H6 هیبریدی 1,800,000,000 2,144,000,000

مشخصات فنی و فیلم معرفی.

در این کراس اوور موتور 1.5 لیتری توربوشارژ بنزینی این خودرو توانایی تولید 147.5 را دارد. اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. از طرفی یک موتور الکتریکی با قدرت 174 اسب بخار و 300 نیوتن متر گشتاور در این محصول نیز استفاده شده است. یک موتور الکتریکی دو دنده می تواند چرخ های جلو را به عنوان بخشی از سیستم انتقال قدرت DHT به حرکت درآورد.

ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابر پیاده، تشخیص نقطه کور، رانندگی خودکار سطح 2، اتو را نگه داریدایربگ های جانبی، پرده ای و جلو، سیستم ضد رول، کروز کنترل تطبیقی ​​هوشمند، پایش خستگی راننده، رادار هشدار خروج از خط، کنترل کشش و پایداری، گرمایش و سرمایش و تنظیم برقی صندلی های جلو، شارژر بی سیم تلفن همراه، دوربین ثبت رویداد ، صفحه نمایش چند رسانه ای 10.3 اینچی، دوربین 360 درجه، صفحه نمایش گروهی 10.25 اینچی، حالت رانندگی، سقف کشویی پانوراما، تهویه مطبوع اتوماتیک، درب صندوق عقب برقی و غیره. از جمله ویژگی های این خودرو هستند.

کابین هیبریدی هاوال H6
قیمت نهایی هاوال H6 هیبرید مشخص شد

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا