قیمت نهایی سوزوکی فرانک اعلام شد
قیمت نهایی سوزوکی فرانکس مشخص شد

سوزوکی فرانک یکی یکی از خودروهای ژاپنی است که شرکت راسا موتور به بازار ایران معرفی می کند. این شرکت اخیرا قیمت نهایی خود را اعلام کرده است.

شرکت رسا موتور خاورمیانه یکی یکی از شرکت هایی است که در دور جدید واردات خودرو به برندها و سازندگان ژاپنی روی آورد و محصولات برند سوزوکی را برای بازار ایران انتخاب کرد. این شرکت در ابتدا محصولاتی مانند سیاز، بالنو و جیمنی را انتخاب کرد، اما بعداً خودروهایی مانند سوزوکی گرند ویتارا و سوزوکی فرانک را نیز وارد کشور کرد و مدتی پیش در سیستم خودروهای وارداتی عرضه شد.

قیمت نهایی سوزوکی فرانک اعلام شد
قیمت نهایی سوزوکی فرانکس مشخص شد

شرکت رسا موتور به عنوان واردکننده محصولات سوزوکی در ایران قیمت نهایی سوزوکی فرانک را اعلام کرده است و این خودرو قیمت نهایی آن را 1.750.000.000 تومان (با احتساب کلیه هزینه های اضافی از قبیل مالیات، شماره گذاری و …) خواهد داشت. فروخته شده که در مقایسه با خودروهای وارداتی عدد قابل قبولی است.

البته شایان ذکر است که این خودرو به دلیل دسته بندی خودروهای هیبریدی، تعرفه واردات آن از تمامی خودروهای بنزینی کمتر بوده و قیمت نهایی آن به قیمت سوزوکی فرانک در بازارهای جهانی نزدیکتر است. یکی از مزیت های این خودرو

در ادامه به بررسی مشخصات و ویژگی های سوزوکی فرانک می پردازیم.

ویدیوی معرفی سوزوکی فرانک

سوزوکی فرانک در بین خودروهای نیمه هیبریدی ترکیبی خفیف در نظر گرفته می شود. در واقع این خودرو دارای موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی با موتور الکتریکی است که در شرایطی مانند; شروع حرکت، حرکت در سربالایی و افت گشتاور در اثر تعویض دنده و … به کمک موتور بنزینی اتفاق می افتد. موتورهای مورد استفاده در سوزوکی فرانک می توانند حداکثر قدرت 103 را داشته باشند اسب بخار و گشتاور قدرت نهایی 137 نیوتن متر است و نیروی محرکه از طریق به دست می آید گیربکس 6 سرعته اتوماتیک AT، ساخت شرکت Aisin، به چرخ های جلو منتقل می شود.

قیمت نهایی سوزوکی فرانک اعلام شد
قیمت نهایی سوزوکی فرانکس مشخص شد

از جمله امکانات این خودرو می توان به: 6 کیسه هوا ده امتیاز سیستم کنترل پایداریسیستم کنترل استارت در سربالایی، کروز کنترلهد آپ نمایشگر، پشت چرخ محرک، استارت دکمه ای، ورود و خروج بدون کلید، فناوری نورپردازی LED، آینه الکتروکرومیک، سنسور نور، تهویه اتوماتیک، سیستم چند رسانه ای با صفحه نمایش لمسی، دوربین 360 درجه، سنسور پارک عقب، سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک و غیره.

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما