قیمت نهایی اکستریم TXL و LX مشخص شد

Extreme TXL و LX دو محصول جدید در دسته لوکس هستند که مدیران خودرو ارائه کرده اند و اکنون قیمت آنها مشخص شده است.

برند Extreme زیرشاخه جدید و لوکس مدیران خودرو است که کار خود را با عرضه Extreme VX آغاز کرد و توانسته است برخی از محصولات برند EXEED را وارد بازار ایران کند. در حال حاضر Extreme VX لوکس ترین و آپشن ترین محصول این شرکت است و البته در مقایسه با دیگر خودروهای چینی موجود در بازار ایران قیمت بسیار بالایی دارد. اما کمپانی Extreme به تازگی دو کراس اوور جدید به نام های Extreme TXL و LX را معرفی کرده است که از نظر آپشن ها و مشخصات فنی عملکرد بسیار خوبی دارند اما قیمت کمتری نسبت به Extreme VX دارند.

قیمت نهایی Extreme TXL و LX مشخص شد
قیمت نهایی اکستریم TXL و LX مشخص شد

حالا پس از گذشت مدت کوتاهی از ارائه و معرفی Extreme TXL و Extreme LX، این شرکت قیمت نهایی این دو محصول جدید را اعلام کرده است که همانطور که انتظار می رفت کمتر از Extreme VX اما از بسیاری از کراس اوورها بیشتر است. . مجموعه بازار ایران قیمت بالاتری دارد.

قیمت نهایی Extreme TXL و LX مشخص شد
قیمت نهایی اکستریم TXL و LX مشخص شد

طبق اعلام شرکت مدیریت خودرو، قیمت نهایی Extreme TXL با احتساب کلیه هزینه ها از قبیل مالیات، شماره گذاری و … 3 میلیون و 226 میلیون و 700 هزار تومان و قیمت نهایی اکستریم ال ایکس 2 میلیون و 360 میلیون تومان است. با توجه به اینکه قیمت نهایی این دو محصول لوکس Car Managers مشخص شده است، به احتمال زیاد شرکت مدیران خودرو به زودی شرایط فروش خود را اعلام خواهد کرد.

در ادامه به بررسی مشخصات و ویژگی های Extreme TXL و LX می پردازیم.

ویدیوی معرفی Extreme TXL

txl شدید با موتور 2 لیتری توربوشارژر با تکنولوژی تزریق سوخت مستقیم (TGDI) به بازار ایران عرضه می شود. این موتور که از سری موتورهای ACTECO Chery می باشد، ظرفیت تولید 261 را دارد اسب بخار و 400 نیوتن متر گشتاور دارای قدرت گیربکس این خودرو نیز گیربکس 8 سرعته است. AT اتوماتیک en لازم به ذکر است که سیستم انتقال انرژی در txl شدید این خودرو به صورت چهار چرخ متحرک کار می کند و این بدان معناست که ما به یک کراس اوور با دو دیفرانسیل نگاه می کنیم.

از مهمترین ویژگی های ایمنی و راحتی Extreme TXL می توان به موارد زیر اشاره کرد: 6 کیسه هوا، سیستم کنترل پایداریسیستم کنترل کشش، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی، سیستم کنترل فشار باد لاستیک، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین 360 درجه، کروز کنترل تطبیقی (ACC)، سیستم های کمکی پیشرفته چری ADAS، سنسور نور و باران، گرمایش و سرمایش صندلی های جلو، تنظیم برقی صندلی های جلو، سیستم صوتی سونی با 23 بلندگو، روشنایی داخلی و ….

ویدیوی معرفی Extreme LX

ال ایکس افراطی با دو موتور در بازارهای جهانی به فروش می رسد اما در بازار ایران با موتور 1.6 لیتری به فروش می رسد. توربوشارژر مجهز به سیستم تزریق مستقیم سوخت (TGDI) است که ظرفیت تولید 197 دستگاه را دارد اسب بخار و 290 نیوتن متر گشتاور دارای گیربکس این خودرو نیز گیربکس 7 سرعته است. دو کلاچ دیگه خواهد بود و قدرت از طریق این گیربکس به تمام چرخ ها می رسد و این باعث می شود محصول لوکس مسئولین خودرو یک کراس اوور تمام چرخ متحرک باشد که مصرف سوخت 7.4 لیتر در هر 100 کیلومتر را ثبت می کند.

سانروف پانوراما، نگهدارنده خودکار، ترمز دستی برقی، اپل کارپلی اندروید اتو، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه، خروجی سیستم تهویه مطبوع ردیف عقب، درگاه خروجی USB ردیف جلو و عقب، سیستم ورود و خروج بدون کلید، روشنایی داخلی، تنظیمات برق 6 جهته , تنظیم برقی صندلی سرنشین 4 جهته, حافظه صندلی راننده, دستیار صوتی, 6 کیسه هوا، سیستم کنترل پایداریسیستم کنترل حرکت در سراشیبی، سنسور پارک جلو و عقب، سیستم کنترل فشار باد لاستیک، دوربین 360 درجه، کروز کنترل تطبیقیهشدار برخورد از جلو، ترمز اضطراری خودکار، رادار نقطه کور، هشدار خروج از خط، هشدار خروج از پارک، سیستم کمکی کروز یکپارچه، سیستم کمکی حفظ خطوط (LKA) و… از جمله امکانات ایمنی و رفاهی این خودرو است.

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما