اخبار خودرو

قیمت نجومی شاسی بلند جیلی در بازار

قیمت نجومی شاسی بلند جیلی در بازار

با شروع تحویل گیلی ازکارا 2023 به مشتریان سامانه وارداتی فردا موتورز، قیمتی نجومی برای این SUV جیلی در بازار آزاد تعیین شده است.

طبق آخرین گزارش خودرو، فردا موتورز هم اکنون جیلی آزکارا را با قیمتی نزدیک به یک میلیارد و 900 میلیون تومان به مشتریان سامانه واردات عرضه می کند. این خودرو یک کراس اوور هیبریدی ملایم است و یک شاسی بلند 5 نفره با دو دیفرانسیل است. در حال حاضر نمایندگی ها و صاحبان این SUV وارداتی جیلی قیمت نجومی آزکارا را در بازار آزاد اعلام می کنند. البته هیچ یک از این قیمت ها به معامله ختم نشده و بازار فعلی کشور این قیمت ها را برای جیلی آزکارا نپذیرفته است. آزکارا مدل 2023 فردا موتور در بازار آزاد بین 5 میلیارد تومان تا 5 میلیون و 300 میلیون تومان قیمت دارد و تنها این اعداد توسط نمایندگی ها در فضای مجازی اعلام می شود. در چند ماه گذشته شاهد بودیم که بسیاری از دلالان، سری اول خودروهای وارداتی را بیش از 5 میلیارد تومان برای فروش گذاشته بودند. اما امروز همین خودروها حتی با قیمت 3.5 میلیارد تومان هم به فروش نمی رسند و در دست سرمایه گذاران می مانند.

آزکارا یک کراس اوور دو چرخ متحرک و هیبریدی است. زیر کاپوت این خودرو یک موتور 1.5 لیتری سه سیلندر قرار دارد توربوشارژر و TGDI تولید حداکثر توان 190 با کمک سیستم هیبریدی امکان پذیر است اسب بخار و در نهایت گشتاور دارای 300 نیوتن متر است. قدرت از طریق گیربکس 7 سرعته کلاچ دوبل به همه چرخ ها می آید و این یعنی در آزکارا سیستم تمام چرخ محرک یا AWD ما داریم

جیلی آزکارا سطح قابل قبولی از امکانات را ارائه می دهد و در این کراس اوور امکاناتی مانند 6 کیسه هوا 10 امتیاز سیستم کنترل پایداری و کشش، سیستم کنترل حرکت در سربالایی و سراشیبی، رادار نقطه کور، رادار خط خوان، نور بالا هوشمند، حرکت بین خطوط، سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک (TPMSدوربین 360 درجه، کروز کنترل تطبیقیسنسور نور و باران، آمپر جلو دیجیتال، شارژر بی سیم، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه فشاری، سیستم تهویه کولر گازی اتوماتیک دو کاناله سانروف پانورامابخاری و خنک کننده صندلی های جلو، روشنایی کابین و … را در این خودرو می بینیم.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا