قیمت محصولات ژاپنی ایران خودرو مشخص شد

قیمت محصولات ژاپنی ایران خودرو مشخص شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فرارو، در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش‌های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

 نگاه روندی این مزیت را دارد که تاثیر اقتصاد بر سایر موضوعات جامعه ایرانی و تاثیر گرفتن اقتصاد از آن‌ها را بتوانیم در یک مجموعه تجزیه و تحلیل کنیم و همچنین پاسخ به چرا‌های وضعیت کنونی اقتصادی داشته باشیم. اکنونِ اقتصاد ما محصول تلاش‌ها و تصمیم گیری‌ها در دهه‌های گذشته است. امسال در این پروژه سال‌های ۱۳۹۴، ۱۳۸۴، ۱۳۷۴، ۱۳۶۴، ۱۳۵۴ از هر دهه انتخاب شده است.

۱۲ شهریور ۱۳۹۴؛ اعلام قیمت محصولات ژاپنی ایران خودرو

ایران خودرو در حالی قیمت برخی محصولات آینده خود را اعلام کرد که در لیست منتشره نامی از خودرو‌های وعده داده شده مانند پژو، رنو، فولکس واگن و فیات برده نشده است.

در لیست اعلامی از سوی ایران خودرو تنها به چهار مدل از سوزوکی ژاپن اشاره شده که در این بین، خودرو‌های سوئیفت و دیزایر در اردیبهشت ماه ماه سال ۹۶ و با قیمت ۸۰ میلیون تومان عرضه خواهند شد. همچنین ایران خودرو قرار است در شهریور ۹۶ دو محصول دیگر از سوزوکی را عرضه کند که یکی کیزاشی قیمت اش ۱۲۸ میلیون تومان و دیگری نیز با ناماس ایکس ۴ با قیمتی معادل ۱۰۶ میلیون تومان عرضه خواهد شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :